فیلم و عکس، آتش زدن پرچم آمریکا در یونان همزمان با سفر پامپئو

به گزارش فیس راز، همزمان با سفر وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ به آتن، معترضان یونانی ضمن قاتل خواندن آمریکایی ها علیه این سفر تظاهرات برپا نموده و پرچم آمریکا را آتش زدند.

فیلم و عکس، آتش زدن پرچم آمریکا در یونان همزمان با سفر پامپئو

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یونانی ها در اعتراض به سفر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به آتن شعارهای ضد آمریکایی سر دادند و نیروهای پلیس ضمن سرکوب معترضان، به آنها گاز اشک آور شلیک کردند.

بنا بر نوشته خبرگزاری رویترز، امروز شنبه همزمان با سفر مایک پامپئو به پایتخت یونان بعضی نقاط این شهر شامل مناطق همجوار سفارت واشنگتن در آتن، به صحنه تظاهرات ضد آمریکایی مردم یونان تبدیل و پرچم آمریکا به آتش کشیده شد.

طبق گزارش این رسانه غربی، نیروهای پلیس یونان برای جلوگیری کردن از حضور معترضان یونانی در مقابل سفارت واشنگتن با معترضان درگیر شده و از گاز اشک آور استفاده کردند.

خبرگزاری رویترز تعداد یونانی های معترض به سفر پامپئو را صدها نفر ارزیابی نموده است.

معترضان یونانی تظاهرات خود را در ابتدا از میدان سینتاگما واقع در پایتخت آغاز و سپس کوشش کردند به سمت سفارت آمریکا در یونان بروند اما با سرکوب نیروهای پلیس روبرو شدند.

پامپئو به خانه ات برگرد و آمریکایی ها، قاتلان مردم از جمله پلاکاردهایی بوده که معترضان در تظاهرات امروز خود حمل می کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 421

به "فیلم و عکس، آتش زدن پرچم آمریکا در یونان همزمان با سفر پامپئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم و عکس، آتش زدن پرچم آمریکا در یونان همزمان با سفر پامپئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید