قهرمانان کرمانشاهی با مسائل معیشتی دست و پنجه نرم می نمایند

به گزارش فیس راز، علی مظاهری در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: مدیریت صحیح و اصولی برای احیای ورزش بوکس در استان کرمانشاه راهکاری ساده و مفید است که مورد غفلت واقع شده و باید تدابیر لازم برای مدیریتی کارآمد اندیشیده گردد.

قهرمانان کرمانشاهی با مسائل معیشتی دست و پنجه نرم می نمایند

برنده مدال نقره بوکس مسابقات آسیایی، امکانات ورزش بوکس در استان کرمانشاه را بی نظیر مطرح کرد و اضافه نمود: خانه بوکس استان از مجهزترین سالن های ورزشی کشور است و کمبودی برای ورزشکاران این رشته وجود ندارد.

وی با انتقاد از عدم حمایت مسئولان از قهرمانان میادین ملی و بین المللی گفت: باید سرمایه گذاری بهینه در امر ورزش انجام گردد تا مسائل اقتصادی افتخار آفرینان رفع و بدون دغدغه به ادامه فعالیت بپردازند.

مظاهری کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل را مهم ترین رسالت خود در آینده بیان و توضیح داد: در حال حاضر با مشکل آسیب دیدگی از ناحیه کمر روبرو هستم و تمرینات سبک را در باشگاه حشمتیان با یاری فخرالدین مظاهری، مربی توانمند بوکس دنبال می کنم.

وی یادآور شد: ورزش بوکس نیازمند عنایت مسئولان است و کسب سهمیه المپیک برزیل نیز برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

لازم به ذکر است، قهرمانی مسابقات آسایی 2006 دوحه، عضویت در تیم ملی مشت زنی، پرچمداری کاروان ورزشی ایران در المپیک 2012 و نیز مدال برنز سنگین وزن 2010 گوانگ جو از جمله افتخارات این قهرمان فاخر کشور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 493

به "قهرمانان کرمانشاهی با مسائل معیشتی دست و پنجه نرم می نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "قهرمانان کرمانشاهی با مسائل معیشتی دست و پنجه نرم می نمایند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان کرمانشاهی با مسائل معیشتی دست و پنجه نرم می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید