نویدکیا یا نکونام جانشین قلعه نویی در سپاهان

به گزارش فیس راز، هر دو گزینه برای اصفهانی ها جذابیت های خود را دارد و باید دید بعد از معین تکلیف لیگ چه اتفاقی رخ خواهد داد. آنچه معین است قلعه نویی در سرانجام فصل قطعاً از اصفهان خواهد رفت و اینکه مقصد او چه باشگاهی است، برای همگان سؤال است.

نویدکیا یا نکونام جانشین قلعه نویی در سپاهان

نکونام و نویدکیا کاندیدا های نهایی نیمکت سپاهان بعد از قلعه نویی هستند.

به گزارش خبرورزشی، محرم نویدکیا یکی از محبوب ترین و شاید به جرأت بتوان گفت محبوب ترین چهره فوتبال اصفهان است. هر چند دوره حضور او در زمان فرکی در این باشگاه، کم جنجال ساز نبود، اما همچنان چهره ای است که هواداران واقعاً دوستش دارند.

البته حضور نویدکیا در برنامه 90 یکی از دلایلی بود که باعث شد تا اوضاع برایش سخت و سخت تر گردد. همان زمان معین بود جدایی نویدکیا از سپاهان می تواند باعث قهر طولانی مدت او از فوتبال گردد. این اتفاق هم رخ داد. محرم مدت هاست در رسانه ها نیست. او با خبرنگاران مصاحبه نمی کند و تمایلی هم به جواب دادن تلفن همراهش ندارد. نویدکیا ترجیح داد به طور کامل دور از فضای فوتبالی باشد ولی انگار زمان دوری این بازیکن به خاتمه رسیده است.

منابع موثق خبری در باشگاه سپاهان فاش کردند این بازیکن یکی از گزینه های اصلی نیمکت سپاهان برای فصل بعد است. البته ظاهراً او یک رقیب جدی هم دارد؛ جواد نکونام. این مربی جوان هم پله پله خود را بالا کشید و در حال حاضر یکی از پیروز ترین مربیان ایرانی است. نکونام سال جاری با وجود مسائل زیاد فولاد توانست تیم خوبی بسازد، تیمی که مرحله برگشت لیگ را خوب آغاز کرد و یک شکست و سه برد متوالی داشت. خیلی ها پیش بینی می کردند اگر لیگ ادامه پیدا کند، نکونام و فولاد می توانند یقه پرسپولیس و استقلال را در اسفندماه بگیرند.

نکونام ظاهراً یک فصل دیگر با فولاد قرارداد دارد، اما اینکه می ماند یا نه، سؤالی است که کسی نمی تواند به آن جواب دهد. او و نویدکیا کاندیدا های نهایی نیمکت سپاهان بعد از قلعه نویی هستند. امیر سال جاری فراز و نشیب هایی با این تیم داشت.

هر چند سپاهان در رده دوم جدول است ولی ماجرای بازی نکردن مقابل پرسپولیس، عواقب بدی برای قلعه نویی به همراه داشت، به شکلی که مدت هاست خبر جدایی او در خاتمه فصل از این باشگاه اصفهانی به گوش می رسد. هر چند امیر این شایعه سازی را کار برخی دشمنانش دانست ولی انگار در اصفهان تصمیم نهایی این بوده که او نباشد و در ادامه به یک مربی جوان تر اعتماد نمایند.

باخبر شدیم از باشگاه سپاهان حتی در طول فصل جاری هم مذاکراتی شده بود. همین طور پیام و پسغام هایی برای نکونام هم فرستاده شده تا مزه دهان او را هم بفهمند. آنچه معین است سپاهان میخواهد پوست اندازی کند. نکته اینجاست نکونام به مراتب باتجربه تر از نویدکیاست و در مربیگری پیروز تر از او بوده ولی به هر حال نباید فراموش کرد محرم هم محبوبیت زیادی در اصفهان دارد و هواداران خواستار او هستند.

هر دو گزینه برای اصفهانی ها جذابیت های خود را دارد و باید دید بعد از معین تکلیف لیگ چه اتفاقی رخ خواهد داد. آنچه معین است قلعه نویی در خاتمه فصل قطعاً از اصفهان خواهد رفت و اینکه مقصد او چه باشگاهی است، برای همگان سؤال است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1059

به "نویدکیا یا نکونام جانشین قلعه نویی در سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا یا نکونام جانشین قلعه نویی در سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید