هشدار فرماندار نیویورک درباره کمبود شدید تجهیزات محافظتی در برابر کرونا

به گزارش فیس راز، فرماندار نیویورک بیان کرد با توجه به گسترش شیوع کرونا در هر حالتی بیمارستان های دولتی این ایالت مملو از بیماران خواهد بود و تجهیزات محافظتی جوابگوی این شرایط نیست.

هشدار فرماندار نیویورک درباره کمبود شدید تجهیزات محافظتی در برابر کرونا

به گزارش به نقل از تی آرتی، اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک آمریکا گفت با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده تحت هرگونه سناریوی واقع گرایانه، بیمارستان های دولتی این ایالت مملو از بیماران خواهد بود و مقامات در حال ایجاد ظرفیت برای مواجهه با تقاضای رو به افزایش هستند.

این در حالی است که وزارت بهداشت آمریکا از ابتلای بیش از 13 هزار تن دیگر به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در این کشور اطلاع داد.

به این ترتیب شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به مرز 82 هزار تن رسید و از چین به عنوان نخستین کشور با بیشترین بیمار عبور کرد. در چین همینک 81 هزار و 200 تن به ویروس کرونا مبتلا هستند.

احتیاج به تخت های بیمارستانی و دستگاه های تنفسی جدی است. در ایالت نیویورک بین روز های چهارشنبه و پنج شنبه 100 نفر دیگر بر اثر کرونا جان باختند و 6 هزار و 448 نف دیگر نیز به تازگی به این ویروس کشنده آلوده شدند.

فرماندار نیویورک گفت از آنجا که تعداد زیادی از افراد برای مدت طولانی در حال استفاده از دستگاه های تنفسی به سر می برند، کارشناسان انتظار دارند که تعداد فوتی ها افزایش یابد.

اندرو کومو اضافه نمود هدف رساندن ظرفیت تخت های بیمارستانی از 53 هزار به 140 هزار است و مقامات در حال تعیین کردن مکان های جدید برای ایجاد تسهیلات موقتی هستند.

:

  • شرایط وخیم بیمارستان های نیویورک به خاطر کرونا
  • سی ان ان: نیویورک مانند کشور های دنیا سوم شده است

وی تعداد دستگاه های تنفس مورد احتیاج را بسیار زیاد توصیف نموده و گفته است که در حال حاضر ذخایری از این دستگاه ها در دسترس نیست.

کومو در مورد تصاویری که از پرسنل بیمارستانی نیویورک منتشر شده که در آن ها این پرسنل از کیسه های زباله به جای پوشش های لازم استفاده نموده اند، گفت: تجهیزات محافظتی در انبار ها برای احتیاج های فوری وجود دارند، اما برای درازمدت نه.

فرماندار ایالت نیویورک آمریکا همچنین از طرح 2 تریلیون دلاری سنا برای مقابله با کرونا انتقاد نموده و گفته این طرح یاری لازم را برای ایالت ها فراهم نمی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1019

به "هشدار فرماندار نیویورک درباره کمبود شدید تجهیزات محافظتی در برابر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار فرماندار نیویورک درباره کمبود شدید تجهیزات محافظتی در برابر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید