واکنش ترامپ و بایدن به خبر اثربخشی واکسن جدید کرونا

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی اِن بی سی، شرکت فایزر (یکی از مهم ترین شرکت های داروسازی جهان) امروز دوشنبه در بیانیه ای خاطرنشان کرد که واکسن کرونای تولیدی این شرکت تأثیرگذاری بیش از 90 درصد در پیشگیری از کرونا به همراه داشته و این نتیجه بیشتر از حد انتظار بوده است.

واکنش ترامپ و بایدن به خبر اثربخشی واکسن جدید کرونا

در بیانیه شرکت مذکور در این خصوص آمده است که اثرگذاری واکسن ضد کرونای این شرکت روزی عظیم برای بشریت و نوری در انتهای تونل به شمار می رود.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخوهان در انتخابات سوم نوامبر 2020 در این در پیامی توئیتری خصوص خاطرنشان کرد: بازار بورس رشد کرد. واکسن کرونا به زودی! گزارش ها از اثربخشی 90 درصدی حکایت دارد. اخبار بسیار عالیست!

از سوی دیگر، جو بایدن مدعی پیروز انتخابات ریاست جمهوری در امریکا نیز در این باره خاطرنشان کرد: خبر خوبی است؛ اما استفاده گسترده از آن برای عموم مردم تا چند ماه آینده طول خواهد کشید.

لازم به ذکر است، شرکت آمریکایی فایزر و شرکت آلمانی BioNTech خاطرنشان کردند مرحله سوم آزمایشات گسترده ای که روی واکسن جدید اجرا شده حاکی از آن است که این محصول تا 90 درصد در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1407

به "واکنش ترامپ و بایدن به خبر اثربخشی واکسن جدید کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ و بایدن به خبر اثربخشی واکسن جدید کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید