واکنش سوارس به احتمال پیوستن مهاجم اینتر به بارسلونا

به گزارش فیس راز، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا از مهاجم آرژانتینی اینتر تمجید و به احتمال پیوستن او به جمع آبی واناری ها واکنش نشان داد.

واکنش سوارس به احتمال پیوستن مهاجم اینتر به بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، لوئیس سوارس از لائوتارو مارتینس، مهاجم اینتر تمجید ویژه ای کرد، کسی که زمزمه پیوستنش به بارسلونا به عنوان جانشین سوارس مطرح است. انتظار می رود این دو مهاجم گلزن در بازی دو تیم اینتر و بارسلونا در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار بگیرند، این در حالی است که نراتزوری برای صعود از مرحله گروهی این رقابت ها نیاز به کسب سه امتیاز این بازی دارد.

سوارس 32 ساله در گفت وگو با سایت وان فوتبال در تمجید از مهاجم آرژانتینی اینتر در پاسخ به این پرسش که اگر شما جای مدیران باشگاه بارسلونا بودید، لائوتارو مارتینس را به خدمت می گرفتید؟، گفت: بسته به شرایط مختلف و نیاز بارسلونا، باشگاه می تواند مهاجمی جوان و مستعد داشته باشد. در هر صورت لائوتارو مهاجمی فوق العاده است که عالی بازی می کند اما نباید فراموش کنیم که او بازیکن اینتر است. چیزی هم که واضح است، این است که مارتینس این فصل بازی سطح بالایی از خود ارائه می دهد.

لائوتارو مارتینس 22 ساله که تا سرانجام ماه ژوئن 2023 با باشگاه اینتر قرارداد دارد، این فصل در 18 بازی از رقابت های مختلف 11 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است. لوئیس سوارس هم که قراردادش با بارسلونا در سرانجام فصل آینده به سرانجام می رسد، به نظر می رسد بارسلونا برنامه ای برای تمدید قراردادش ندارد. او این فصل در 15 بازی از رقابت های مختلف 10 گل زده و 2 پاس گل هم به هم تیمی هایش داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 678

به "واکنش سوارس به احتمال پیوستن مهاجم اینتر به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سوارس به احتمال پیوستن مهاجم اینتر به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید