چرا پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا را رد کردم؟

به گزارش فیس راز، خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ دوران حضور در این باشگاه را شگفت انگیز توصیف کرد.

چرا پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا را رد کردم؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه بایرن مونیخ چند روز قبل خاطرنشان کرد دوران حضور 9 ساله خاوی مارتینز در این باشگاه به اتمام رسیده و او در انتها فصل از جمع بازیکنان این باشگاه جدا خواهد شد. خاوی مارتینز در مصاحبه ای از دلیل قبول پیشنهاد بایرن مونیخ در سال 2012 و رد پیشنهاد تیم های عظیمی چون رئال مادرید و بارسلونا سخن گفت.

خاوی مارتینز گفت: من در این فصل خیلی در ترکیب ثابت قرار نداشتم، اما از نظر من یک تیم نه فقط 11 بازیکن اصلی، بلکه آنهایی که 15، 10 یا حتی دو دقیقه بازی می نمایند نیز هستند. این نقش من بود که آن را پذیرفته و بهترین کوشش خود را ارائه دادم. من همواره فقط می خواستم به تیم یاری کنم.

در ابتدا پذیرفتن این شرایط سخت بود، زیرا من در دوران حرفه ایم به قرار دریافت در ترکیب ثابت عادت نموده بودم. اما شما باید ابن موضوع را بپذیرید و حتی اگر یک یا دو دقیقه هم بازی کنید، باید با تمام توان در زمین حاضر شوید، این شعار من در این فصل بود.

تقریبا فقط خاطرات خوبی از دوران حضور در بایرن خواهم داشت. البته لحظات بدی مثل مصدومیت زانو در سال 2014 نیز برایم وجود داشت. اما در کل تجربه بسیار خوبی با بهترین مربیان و بازیکنان دنیا داشتم و فتح دو بار سه گانه برای اولین بار در تاریخ باشگاه شگفت انگیز بود.

انتقال به بایرن در سال 2012 و رد پیشنهاد رئال و بارسلونا؟ یوپ هاینکس در این میان نقش زیادی ایفا کرد، اما من می خواستم تجربه بازی در خارج از کشور را نیز داشته باشم و اطمینان داشتم که این قدم را برمی دارم. 9 سال حضور در این باشگاه عظیم سخت است و بازیکنان زیادی پیروز به انجام چنین کاری نشده اند. من بسیار شاد هستم و به خودم افتخار می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1773

به "چرا پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا را رد کردم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا را رد کردم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید