کاتانتس: عراق در نیمه اول افتضاح بود ، ویتنام شایسته احترام است

به گزارش فیس راز، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق عملکرد شاگردانش در بازی با ویتنام را با وجود پیروزی مورد انتقاد قرار داد.

کاتانتس: عراق در نیمه اول افتضاح بود ، ویتنام شایسته احترام است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، سرچکو کاتانتس در نشست خبری پس از پیروزی امشب (سه شنبه) تیم ملی فوتبال عراق برابر ویتنام با نتیجه 3 بر 2 در بازی دوم گروه D جام ملت های آسیا 2019 گفت: می توانم به شما بگویم عملکرد تیم ملی فوتبال عراق در نیمه اول افتضاح بود. انتظار داشتم که بازی بسیار سختی خواهیم داشت و ویتنام از بازیکنان تکنیکی در سطح بالایی بهره مند بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق ادامه داد: چیزهایی که در تمرین کار نموده بودیم در نیمه اول بازی ویتنام ندیدم و بسیار بد بودیم. گل اول و سپس دریافت گل دوم باعث شد تا بازیکنان عراق دچار استرس شوند. احساس قدرت و احساس مسئولیتی در بازیکنان هنگام این گل ها ندیدم و باعث نگرانی ما می گردد. خوشبختانه در نیمه دوم بهتر بودیم و مساله مهم این است که عراق 3 امتیاز را کسب کرد. عراق برابر ویتنام اشتباهات زیادی کرد و آن را اصلاح می کنیم. خیلی ها شاید فکر می کردند به راحتی ویتنام را شکست می دهیم اما پیش بینی ها درست نبودند. اتفاق های بازی در زمین نشان داد که ویتنام تیم قابل احترامی است و از روحیه جنگندگی برخوردار هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 286

به "کاتانتس: عراق در نیمه اول افتضاح بود ، ویتنام شایسته احترام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاتانتس: عراق در نیمه اول افتضاح بود ، ویتنام شایسته احترام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید