کارگران کارخانه کک سازی و پالایش قطران زرند تجمع کردند

به گزارش فیس راز، کارگران کارخانه کک سازی و پالایش قطران زرند کرمان وابسته به شرکت تهیه و فراوری مواد معدنی ایرانیان صبح امروز، 10 دی ماه 98 در اعتراض به قانون جدید این شرکت در مورد قرارداد تجمع کردند.

کارگران کارخانه کک سازی و پالایش قطران زرند تجمع کردند

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، صبح امروز، سه شنبه، 10 دی ماه 98 کارگران مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند کرمان وابسته به شرکت تهیه و فراوری مواد معدنی ایران در اعتراض به قانون جدید این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گفته کارگران؛ این اعتراض به نحوه بستن قرارداد از حالت دائم به موقت بوده است و از زمانی که مدیریت این شرکت از سوی دولت به بخش خصوصی واگذار شد، تسهیلات و مزایای کارگران قطع شد. کارگران می گویند که شرکت برای اجبار آن ها برای امضای قرارداد موقت، اقدام به قطع تسهیلات و مزایا نموده است تا اهرم فشاری برای تبدیل شرایط کارگران داشته باشد.

خاطرنشان می گردد، در تماس با روابط عمومی این کارخانه، جویای مسائل کارگران شدیم که وی تجمع امروز کارگران را تکذیب کرد.

گفتنی است، کلنگ زنی این مجتمع در سال 1380 زیر نظر شرکت تهیه و فراوری ایران انجام شده و در سال 1381 با انتخاب پیمانکار و مشاور عملیات اجرایی، این طرح شروع شد. شروع بهره برداری از این طرح از سال 1387 بوده است.

این شرکت با سرمایه گذاری ارزی 30.5 میلیون دلار و سرمایه گذاری ریالی 771.2 میلیارد ریال و با اشتغالزایی مستقیم 800 نفر و غیر مستقیم 1000 نفر و نیز فراوری سالانه 200 هزار تن کک متالورژی و 9000 تن قطران در 10 آذر 95 طی تشریفات قانونی در قالب راهبری به شرکت فولاد زرند ایرانیان (میدکو) واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 750

به "کارگران کارخانه کک سازی و پالایش قطران زرند تجمع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگران کارخانه کک سازی و پالایش قطران زرند تجمع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید