کرملین: تصمیم ایران درباره برجام ناشی از اقدامات نسنجیده آمریکاست

به گزارش فیس راز، سخنگوی کرملین امروز اعلام نمود؛ روسیه به دیپلماسی مبتنی بر تماس با همه طرف های شرکت کننده در برجام، ازجمله با شرکای اروپایی، ادامه می دهد تا از روند تحقق این توافقنامه بسیار مهم و حیاتی حمایت کند.

کرملین: تصمیم ایران درباره برجام ناشی از اقدامات نسنجیده آمریکاست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه بیان کرد که تصمیم ایران درباره توقف اجرای بعضی مفاد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ناشی از اقدامات نسنجیده و نادرست آمریکاست.

پسکوف امروز در جمع خبرنگاران گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه بارها نسبت به عواقب اقدامات نسنجیده آمریکا در برخورد با ایران و تصمیمات نادرست اتخاذشده از سوی واشنگتن هشدار داده و اکنون ما شاهد هستیم که نتیجه این اقدامات آغاز به ظاهر شدن نموده است.

به گفته سخنگوی کرملین، دیپلماسی روسیه مبتنی بر ادامه تماس های خود با همه شرکت کنندگان در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، از جمله طرف های اروپایی است تا این توافقنامه بسیار مهم و حیاتی حفظ گردد. وی گفت: بدون تردید ما به دیپلماسی خود در راستای آنالیز برجام، از جمله با شرکای اروپایی ادامه می دهیم تا از ادامه تحقق این سند بسیار مهم و حیاتی حمایت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 231

به "کرملین: تصمیم ایران درباره برجام ناشی از اقدامات نسنجیده آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: تصمیم ایران درباره برجام ناشی از اقدامات نسنجیده آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید