کشته شدن 6 شبه نظامی در اطراف جاکارتا

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: در حمله پلیس اندونزی به منطقه ای در اطراف پایتخت اندونزی شش مظنون به عضویت در گروه های تروریستی را به قتل رسانده و یک تن دیگر را بازداشت کرد.

کشته شدن 6 شبه نظامی در اطراف جاکارتا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ راونی سومپی سخنگوی پلیس اندونزی خاطرنشان کرد در حمله نیروهای این واحد به خانه ای در جنوب شهر تانگرانگ در اطراف جاکارتا، شش مظنون به عضویت در گروه های شبه نظامی و تروریستی به قتل رسیده و یک تن دیگر دستگیر شد.

به گفته وی، پس از خودداری مظنونان از تسلیم خود، نیروهای پلیس را هدف قرار دادند که براثر آن، در محل حادثه درگیری مسلحانه رخ داد.

سومپی تأکید کرد که این افراد، مظنون به دست داشتن در بعضی حوادث تروریستی سال 2013 در این کشور از جمله قتل یک افسر پلیس بودند. وی اضافه کرد که در محل درگیری مقادیری سلاح گرم و مواد منفجره نیز کشف و ضبط شد.

گفتنی است که به مناسبت شروع سال نو میلادی و برای تأمین امنیت آن، حدود 6500 نیروی پلیس این کشور در جاکارتا و نواحی اطراف آن مستقر شده بودند.

گفتنی است که اندونزی طی ده سال گذشته شاهد حوادث خونباری تروریستی بود که از جمله مهمترین آن می توان به حمله به جزیره توریستی بالی این کشور در سال 2002 اشاره نمود که بیش از 200 قربانی برجای گذاشت. پس از این واقعه بود که دولت اندونزی با اجرای مجموعه عملیاتی ضد تروریستی، توانست بعضی از خشن ترین گروه های تروریستی در این کشور را سرکوب کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 334

به "کشته شدن 6 شبه نظامی در اطراف جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن 6 شبه نظامی در اطراف جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید