کعبی: درباره انتخاب اسکوچیچ فدراسیون باید جوابگو باشد، فولاد خارج از خانه هم دنبال برد است

به گزارش فیس راز، حسین کعبی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که آنها در بازی های بیرون از خانه هم دنبال کسب سه امتیاز هستند.

کعبی: درباره انتخاب اسکوچیچ فدراسیون باید جوابگو باشد، فولاد خارج از خانه هم دنبال برد است

جهت دریافت خدمات مراحل ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

حسین کعبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران شرایط تیم فولاد را در آستانه ملاقات برابر پیکان در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر مطلوب خواند و گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در بازی قبلی تیم خوب شهر خودرو را با دو گل شکست دادیم تا موقعیت مان بهتر گردد. ما تیم خوبی داریم و در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب به فولاد اضافه شدند تا قدرت فنی تیم بالاتر برود. البته بازیکنان قبلی هم زحمت کشیدند و کیفیت بسیار بالایی داشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟، خاطر نشان کرد: رقابت در بالای جدول بسیار فشرده است و شش هفت تیم برای قهرمانی و رسیدن به سهمیه کوشش می نمایند. البته باید بضاعت تیم ها، شرایط اقتصادی و هزینه ها را هم در نظر گرفت و نباید انتظارات از فولاد غیرمنطقی باشد. ما کوشش می کنیم تا بهترین عملکرد را در بازی های آینده داشته باشیم و در سرانجام لیگ یک صندلی آبرومندانه به دست بیاوریم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان راجع به ملاقات تیمش برابر پیکان در هفته بیستم لیگ برتر توضیح داد: هر بازی سختی های خاص خودش را دارد. پیکان هم تیمی است که به تازگی کادر فنی اش را تغییر داده و در زمین خودش دنبال پیروزی است. با این حال فولاد هم به چیزی جز برد فکر نمی کند. ما در خارج از خانه هم دنبال پیروزی هستیم و امیدوارم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

کعبی با اشاره به انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی توضیح داد: خیلی ها منتظر بودند سرمربی تیم ملی ایرانی باشد، ولی در نهایت فدراسیون یک مربی خارجی را انتخاب کرد. ما که همواره از تیم ملی حمایت کردیم و حالا هم حمایت می کنیم. در خصوص انتخاب اسکوچیچ هم فدراسیون باید جوابگو باشد، چون ما تصمیم گیرنده نبودیم. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در مسابقات انتخابی جام جهانی بهترین نتایج را بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 809

به "کعبی: درباره انتخاب اسکوچیچ فدراسیون باید جوابگو باشد، فولاد خارج از خانه هم دنبال برد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کعبی: درباره انتخاب اسکوچیچ فدراسیون باید جوابگو باشد، فولاد خارج از خانه هم دنبال برد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید