کولاکوویچ: ایران و صربستان بهترین تماشاگران جهان را دارند، بازیکنان تشنه والیبال هستند نه بدنسازی و استخر

به گزارش فیس راز، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: در ایران و صربستان مربیگری نموده ام که بهترین تماشاگران جهان را دارند و حالا بی صبرانه منتظرم تماشاگران لهستانی را ببینم.

کولاکوویچ: ایران و صربستان بهترین تماشاگران جهان را دارند، بازیکنان تشنه والیبال هستند نه بدنسازی و استخر

به گزارش خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران که در فصل آینده راهنمایی تیم زاویرچه در لیگ لهستان را بر عهده خواهد داشت در خصوص زندگی در شهر زاویرچه گفت: همه چیز خوب است. همواره در شهرهای عظیم زندگی نموده ام و برای نخستین بار است که در شهری مثل زاویرچه هستم. خوشبختانه محل سکونت و سالن تمرین به هم نزدیک است و برای نخستین بار می توانم پیاده به سالن بروم. سالن ما عظیم نیست ولی همه امکانات را در اختیار داریم. شرایط تمرین خوب است و دمای هوا مثل کشور خودم مونته نگرو، گرم نیست. همه چیز در اینجا برای تمرکز روی تمرین مهیاست.

سرمربی تیم زاویرچه ادامه داد: هنوز مردم شهر مرا به خوبی نمی شناسند و چهره من برای آنها آشنا نیست ولی احتمالا در طول فصل مرا بیشتر خواهند شناخت. یکی از دلایلی که به سرعت پیشنهاد زاویرچه را قبول کردم، تماشاگران پرشور لهستانی بودند. در کشورهایی مثل ایران و صربستان مربیگری نموده ام که بهترین تماشاگران جهان را دارند و حالا بی صبرانه منتظرم تا تماشاگران لهستانی را در سالن مسابقه ببینم.

کولاکوویچ در خصوص اینکه چرا بر خلاف بیشتر تیم ها، کارش با بدنسازی آغاز ننموده و خیلی سریع به سراغ تمرین توپی رفته است، گفت: ورزشکاران مدت زیادی است که از تمرین دور و خیلی از آنها تشنه والیبال هستند نه مشتاق بدنسازی و استخر. بدنسازی و استخر، کارهایی است که هر بازیکن به تنهایی هم می تواند انجام دهد. علاوه بر این در 2 روز ابتدایی تمرین، فقط مرور تکنیک داشتیم و هیچ پرشی انجام نشد. 10 هفته برای تمرین فرصت داریم در حالی که تعطیلاتی 3 ماهه را پشت سر گذاشته ایم. 10 هفته زمان زیادی نیست به ویژه اینکه هنوز 2 بازیکن تیم به ما ملحق نشده اند و قوانین مربوط به شیوع کرونا، روز به روز در حال تغییر است. به همین دلیل، زمان آغاز تمرینات با شکل طبیعی و صددرصد هنوز تعیین نیست.

سرمربی تیم زاویرچه در خصوص نحوه بازی تیمش در فصل آینده گفت: فکر یک مربی همواره نحوه بازی تیم با توجه به ترکیبی است که در اختیار دارد. والیبال هر سال، سریع تر و سریع تر بازی می گردد و بازیکنان نیز بلندتر از قبل می شوند. 2 پاسور در اختیار دارم که هر دو توانایی بازی سریع را دارند و اسپکرهای من هم با پاس های سرعتی، کاملا راحت هستند. با این حال نمی توان تنها گفت که ما سریع بازی می کنیم چون باید تیم حریف را هم در نظر بگیریم و از طرفی، به نظر من دفاع از حمله مهم تر است. باید روشی پیدا کنیم تا بتوانیم با تیم های دیگر به رقابت بپردازیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1216

به "کولاکوویچ: ایران و صربستان بهترین تماشاگران جهان را دارند، بازیکنان تشنه والیبال هستند نه بدنسازی و استخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: ایران و صربستان بهترین تماشاگران جهان را دارند، بازیکنان تشنه والیبال هستند نه بدنسازی و استخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید