5 مرکز نوآوری فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال تجهیز شدند خبرنگاران

به گزارش فیس راز، تجهیزات مورد احتیاج مراکز نوآوری فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی باحمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تامین شد.

5 مرکز نوآوری فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال تجهیز شدند خبرنگاران

به گزارش گروه اقتصادی هخبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، یکی از نهادهایی است که برای حمایت از زیست بوم اقتصاد دیجیتال در کشور پا به میدان گذاشته و در کوشش است تا با ارائه خدمات اقتصادی و حمایتی، جهت رسیدن ایده به محصول را برای جوانان کوتاه تر کند.

بر همین اساس نیز یکی از اولویت های خود را حمایت از برگزاری رویدادهای فناورانه و تجهیز و به روزرسانی مراکز فناورانه قرار داده است. برای اجرایی شدن این طرح هم در دو سال گذشته از تجهیز پنج مرکز نوآوری، تامین فضای فیزیکی دو مرکز و ارائه حمایت مادی از هفت مرکز را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

این ستاد همچنین برای گسترش زیست بوم فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در کشور، به یکی از حامیان و برگزارکنندگان رویدادهای تخصصی در این حوزه بدل شد و در طی این چند سال فعالیت، حمایت از برگزاری 40 رویداد در حوزه هوش مصنوعی، 65 رویداد در زمینه واقعیت مجازی و افزوده، 600 رویداد در حوزه نوآوری و کارآفرینی و 40 رویداد در زمینه اینترنت اشیاء را اولویت قرار داد.

با حمایت های این ستاد تا به امروز بوت کمپ هایی در هفت موضوع تخصصی برگزار شده است که از آن جمله می توان به برگزاری 22 بوت کمپ در حوزه فناوری اطلاعات، چهار بوت کمپ در زمینه اقتصاد دیجیتال، هفت مورد در حوزه هوش مصنوعی، 6 بوت کمپ اینترنت اشیا، اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1681

به "5 مرکز نوآوری فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال تجهیز شدند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مرکز نوآوری فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال تجهیز شدند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید