اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان شهرستان تنگستان افزایش یافت

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، همت نظاماتی صبح جمعه در نشست خبری اظهار داشت: بهترین راه برای احیای فوتبال اهرم، تقویت فوتبال پایه از طریق راه اندازی مدارس فوتبال است که ما پس از جلسه با پیشکسوتان فوتبال اهرم، این راه کار را برای ایشان شرح دادیم که متاسفانه تا به الان فقط باشگاه امید برای تاسیس مدرسه فوتبال اقدام کرده است.

اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان شهرستان تنگستان افزایش یافت

نظاماتی در خصوص پروژه استخر که یکی از مطالبات چندین ساله و جدی جوانان و ورزشکاران است، گفت: با پیگیریهای نماینده شهرستان، اعتباری معادل 4 میلیارد از اعتبارات نفت ابلاغ شده است، که در صورت تخصیص این اعتبار، این پروژه را تا یک سال دیگر به اتمام می رسانیم.

نظاماتی با یادآوری این نکته که همه ساله در گرمترین ایام سال که ماه های تیر و مرداد است، چمن استادیوم ورزشی اهرم خشک می شود، بیان داشت: همواره نگهداری چمن اهرم برای ما یک دغدغه بزرگ است و با توجه به مشکل کمبود آب و گرمای هوا در این ایام، خشک شدن آن اجتناب ناپذیر است. اما با این وجود توانستیم با پیگیری و تلاش مستمر چمن استادیوم اهرم را احیا کنیم و در حال حاضر وضعیت این چمن به حالت قبل برگشته است.

وی در خصوص وضعیت سالنهای ورزشی خاطر نشان کرد: برای تجهیز سالنها هزینه هایی انجام دادیم و در حال حاضر سیستم های سرمایشی سالنها مشکلی ندارند؛ اما همچنان با کمبودهایی مواجه هستیم که در آینده امیدواریم کمبودها را مرتفع کنیم. برای تجهیز سالن ورزشی بنه گز، 200 میلیون اعتبار در نظر گرفته شده و همچنین برای تعویض کف پوش سالن ورزشی فریدنیای اهرم، 500 میلیون اعتبار مصوب کرده ایم که به شرط تخصیص آن انجام خواهد شد.

سرپرست ورزش و جوانان تنگستان اجرای پروژه نور استادیوم ورزشی اهرم را از موارد پیشنهادی خود معرفی کرد که با توجه به عدم تصویب اعتبار برای این پروژه در کمیته برنامه ریزی شهرستان، ابراز امیدواری کرد که در سال آینده این مهم اتفاق بیفتد.

وی در انتهای این نشست به موضوع بدهی اداره ورزش و جوانان به اداره برق اشاره کرد و گفت: با پرداخت مبلغی در حدود 200 میلیون تومان به حساب اداره برق، کل بدهی مان که میراث چندین سال بوده را به صفر رساندیم و در حال حاضر هیچ گونه بدهی به اداره برق نداریم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 6

به "اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان شهرستان تنگستان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان شهرستان تنگستان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید