بازتاب انتقال انصاری فرد به تیم دوم مالک المپیاکوس در رسانه های یونانی

به گزارش فیس راز، پیوستن کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی به تیم ناتینگهام فارست انگلیس بازتاب گسترده ای در رسانه های ورزشی یونان داشت.

بازتاب انتقال انصاری فرد به تیم دوم مالک المپیاکوس در رسانه های یونانی

به گزارش خبرنگاران، سایت ردگل یونان به دنبال اعلام عقد قرارداد کریم انصاری فرد با تیم ناتینگهام فارست انگلیس در مطلبی با عنوان انصاری فرد در نهایت به ناتینگهام فارست پیوست نوشت: این مهاجم ایرانی که پس از جام جهانی 2018 روسیه بدون حتی پرداخت هرگونه پولی تبدیل به بازیکن آزاد شده بود پس از یک پروسه طولانی 2 ماهه انتها به تیم ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ انگلیس پیوست.

سایت نیوزبست یونان نیز می نویسد: باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس مهاجم فصل گذشته المپیاکوس را تا سال 2020 میلادی به خدمت گرفت. کریم انصاری فرد خوشحالی خود را از بازی کردن در ناتنیگهام فارست پنهان نمی کند زیرا این تیم متعلق به ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس است.

این رسانه یونانی سپس بخش های از مصاحبه کریم انصاری فرد با سایت رسمی باشگاه ناتینگهام فارست را منتشر کرد.

گاوروس، سایت خبری باشگاه المپیاکوس نیز بیان کرد: بازیکن فصل گذشته المپیاکوس به صورت رسمی از سوی باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس به عنوان خرید جدیدش معرفی گردید. از مدت ها قبل انتقال کریم انصاری فرد به ناتینگهام فارست پس از جدایی از المپیاکوس مطرح بود که امروز به طور رسمی اعلام شد.

تیم ناتینگهام فارست تا انتها هفته پانزدهم فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس با اندوخته 23 امتیازی رتبه هفتم جدول رده بندی 24 تیمی را در اختیار دارد. چمپیونشیپ دومین سطح فوتبال باشگاهی انگلیس پس از لیگ برتر محسوب می گردد. انصاری فرد در گفت و گو با سایت ناتینگهام فارست: فکر می کنم فصل حیرت آوری در انتظار من است کریم انصاری فرد رسماً به ناتینگهام فارست انگلیس پیوست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 106

به "بازتاب انتقال انصاری فرد به تیم دوم مالک المپیاکوس در رسانه های یونانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب انتقال انصاری فرد به تیم دوم مالک المپیاکوس در رسانه های یونانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید