تقاضای بی سابقه برای گوشی های Huawei Mate 20 در اروپا، خاورمیانه و چین

به گزارش فیس راز، گوشی های سری Huawei mate 20 با نوآوری های زیادی که به جهانی گوشی های هوشمند برای اولین بار معرفی کردند توانسته اند نظر کارشناسان و البته مشتریان زیادی را در گوشه کنار جهان به خود جلب نمایند. بر مبنای اولین گزارش های فروش سری Huawei Mate 20 رشد فروش این گوشی ها نسبت به سری قبلی Mate یعنی mate 10 و حتی پرچم دار قبلی این برند یعنی Huawei P20 در مدت زمان مشابه به شکل چشم گیری در کشورهای اروپای غربی، خاورمیانه و چین افزایش یافته است.

تقاضای بی سابقه برای گوشی های Huawei Mate 20 در اروپا، خاورمیانه و چین

بر مبنای این گزارش، پیش فروش Huawei mate 20 Pro در اروپای غربی نسبت به Huawei P20 در ده روز اول 40 درصد افزایش داشته است که این موفقیت بزرگی برای هواوی در کشورهایی که فروش گوشی های پرچم دار در آنها اهمیت زیادی دارد محسوب می گردد.

به علاوه فروش گوشی های سری Huawei mate 20 در رویداد 11.11 که رویداد بزرگی برای فروش کالاهای مختلف است برگزار گردید به 200 میلیون یوان در چند ساعت اول رسیده است که برای گوشی های پرچم دارد هوآوی موفقیت دیگری در بازار چین محسوب می گردد.

همچنین چند هفته پیش، در مراسمی در برج خلیفه دبی، از سری Huawei Mate 20، در خاورمیانه رونمایی شد. طبق گزارش های اولیه فروش، سری اول پیش فروش این گوشی ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است و تمامی محصولات در زمان بسیار کمی فروخته شده اند. همچنین طبق این گزارش سری جدید mate یعنی Huawei mate 20 توانسته در مرحله اول فروش، رکورد Huawei mate 10 را شکسته و 10 برابر بیش از آن پیش فروش داشته باشد!

همراه تور چین باشید

جین ژیاوو، مدیر هوآوی در خاورمیانه و آفریقا در این باره می گوید: تقاضای فوق العاده برای سری Huawei Mate 20 در امارات، نشان از موفقیت استراتژی جهانی مصرف نماینده محور ما دارد؛ استراتژی ای که انتخاب بیشتر و تجربه ای وسیع تر برای مصرف نمایندگان منطقه ای را فراهم می نماید. مصرف نمایندگان امروز در زندگی خود برای کیفیت نوآوری ارزش بسیاری قائل می شوند و از آنجا که هوآوی تمرکز خود را روی دسترسی مشتریان به بهترین سطح تکنولوژی، دستگاه های نوآورانه و محصولاتی با کیفیت استثنایی گذاشته است، کوشش میکنیم تا راهکارهای بهتری را برای بسترهای ارتباطی فراهم کنیم. ما به تکنولوژی پیشگاممان که همان هوش مصنوعی درون دستگاه است، افتخار می کنیم؛ هوش مصنوعی ای که آینده گوشی های هوشمند را به عنوان ابزار هوشمندی که کاربر را می فهمد و براساس آن به او یاری می رساند، شکل می دهد.

ویژگی های نوآورانه ای از جمله سیستم دوربین مربعی شکل -که شامل دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی لایکا با لنز زاویه فوق العاده باز، باتری ای با عمر بسیار طولانی و قابلیت پیشرویی مانند شارژ معکوس، باعث شده که Huawei Mate 20 نقش مهمی در تکامل گوشی های هوشمند بازی کند.

ژیاوو همچنین درباره برخی قابلیت های گوشی های جدید هوآوی گفت: سری Huawei Mate 20 به کاربران اجازه می دهد تا کاملا خودشان را در دنیای دیجیتال امروزی غوطه ور نمایند. سیستم پیشرفته و قدرتمند آن طوری طراحی شده تا به هر شکلی استثنایی باشد و نوآوری های بی نظیر گوشی های هوشمند نسل آینده را برای مصرف نمایندگان امروزی به ارمغان بیاورد.

به نظر می رسد با توجه به استقبال اولیه چشمگیر از گوشی های سری Huawei mate 20 که حتی نسبت به سری های قبلی این برند یعنی Huawei p20 و Huawei mate 10 که در زمان خود موفق بودند بیشتر بوده است، آینده روشنی در بازارهای جهانی در انتظار این سری پرچم دار تازه وارد هواوی باشد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 104

به "تقاضای بی سابقه برای گوشی های Huawei Mate 20 در اروپا، خاورمیانه و چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "تقاضای بی سابقه برای گوشی های Huawei Mate 20 در اروپا، خاورمیانه و چین" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای بی سابقه برای گوشی های Huawei Mate 20 در اروپا، خاورمیانه و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید