جلسه شورای علوم تحقیقات و فناوری با حضور رئیس جمهور برگزار می گردد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، مسعود برومند عصر امروز در حاشیه جلسه کمیسیون های دائمی شورای علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز موضوع طرح های کلان ملی پیگیری شد اما من از روند پیشرفت این طرح ها راضی نیستم.

جلسه شورای علوم تحقیقات و فناوری با حضور رئیس جمهور برگزار می گردد

وی اضافه نمود: در گذشته نگاه به طرح های کلان ملی بیشتر کلی بود اما ما نگاه جزئی و دقیق تر به طرح های کلان ملی داریم تا این طرح ها بتوانند به مرحله اجرا برسند.

دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) تاکید نمود: دفتر کنترل پروژه را برای طرح های کلان ملی در دبیرخانه این شورا راه اندازی کردیم و با ایجاد این دفتر برنامه داریم که روند اجرای پیشرفت طرح های کلان ملی را از سوی دستگاه ها و نهادهای مسئول دریافت کنیم.

برومند گفت: اگر طرح های کلان ملی دارای برنامه زمانی نباشند نمی توان اظهار داشت که این طرح ها در مرحله اجرا قرار دارند و یا خیر.

وی مطرح نمود: در جلسه امروز از نمایندگان دستگاه ها درخواست کردیم که برنامه زمانبندی طرح های کلان را ارائه نمایند.

دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) گفت: در هفته آینده نیز نامه ای به دستگاه های مختلف برای ارائه برنامه زمانبندی طرح های کلان ملی ارسال خواهم کرد.

برومند گفت: دو هفته آینده جلسه شورای عتف با حضور رئیس جمهور برگزار می گردد که در این جلسه موضوع آخرین وضعیت طرح های کلان ملی، تغییرات ساختاری کمیسیون های دائمی شورای عتف و روش تهیه و تدوین برنامه پژوهش و فناوری ارائه و آنالیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 61

به "جلسه شورای علوم تحقیقات و فناوری با حضور رئیس جمهور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه شورای علوم تحقیقات و فناوری با حضور رئیس جمهور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید