شرکت های گردشگری چینی به دنبال تنوع بخشیدن به تجربه مخاطبین دیوار چین هستند

به گزارش فیس راز، طبیعی است که با وجود این همه علاقمند به دیوار چین، کم کم خلاقیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بیشتری بر روی این اثر تاریخی را شاهد باشیم، یکی از شرکتهای فعال در این زمینه کمپانی تجربه فوق العاده میباشد که با فراهم آوردن شرایط و امکانات لوکس سعی در بهبود تجربه مخاطبین دیورا چین دارد.

شرکت های گردشگری چینی به دنبال تنوع بخشیدن به تجربه مخاطبین دیوار چین هستند

شرکت گردشگری تجربه فوق‌العاده در تور چین برای کسانی که می‌خواهند خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تا آخر عمر خودشان از دیوار چین داشته باشند، امکانات لوکسی تدارک دیده است.

دیدن بزرگ‌ترین گنجینه تاریخی در تور چین، از منظر پرندگان و اقامت در هتل چهارفصل. این‌ها تنها بخشی از برنامه شرکت مسافرتی تجربه خارق‌العاده برای مهمانان از دورتادور دنیا است. این شرکت به مسافران خودش امکان پرواز به وسیله هلی‌کوپتر خصوصی و دیدن نمای پانوراما از دیوار چین را می‌دهد. قسمتی از دیوار چین که در نزدیکی این هتل قرار دارد، موتیان یو نام دارد. مهمانان می‌توانند مسیر بین هتل چهارفصل تا موتیان یو را به وسیله ماشین اختصاصی که یک لیموزین تشریفاتی است، به صورت لاکچری طی کنند.

موتیان یو از میراث ثبت شده یونسکو است که می‌توانید به وسیله هلی‌کوپتر روی آن پرواز کنید و همانند پرنده از آن دیدن کنید. وقتی که با ماشین به قسمت موتیان یو دیوار چین می‌رسید، از شما با امکانات عالی پذیرایی می‌شود و می‌توانید به استراحتگاه خصوصی خودتان بروید و غذای خوشمزه‌ای که از طرف هتل برای شما در نظر گرفته‌ شده است، استفاده کنید.

هلی‌کوپتر مجهز به دوربین فیلم‌برداری ورزشی Go-Pro است تا بتواند تمامی لحظاتی را که مسافران از آن لذت می‌برند، ثبت کند و بعدا به عنوان یادگاری از طرف شرکت به آن‌ها هدیه دهند، البته در کل مسیر پروازی، راهنماهایی به وسیله هدفون‌های مخصوص تمامی تاریخچه و زیبایی‌های اطراف را به خوبی تشریح می‌کنند. هنگامی که مسافران از هلی‌کوپتر پیاده می‌شوند، تعدادی عکس به آن‌ها به عنوان یادگاری از پرواز داده می‌شود و بعد از پرواز دل‌نشین نوبت به خوردن ناهار بهترین سرآشپز چینی و همکارانش می‌رسد. مهمانان برای بهره بردن از ناهار مدت‌ها قبل این وعده را رزرو کرده باشند تا بتوانند از آن استفاده کنند.

پتر تانگ، مدیر ارشد هتل چهارفصل در این‌باره می‌گوید:

به عنوان شهروند پکن، من افتخار می‌کنم که مهمانان ما می‌توانند به این شکل از آثار باستانی ما دیدن کنند. موتیان یو یکی از دیدنی‌ترین قسمت‌های دیوار چین است که مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. دید از هلی‌کوپتر بسیار واضح و جالب است، مردم می‌توانند گذر دیوار از بین کوه‌ها و جنگل را مشاهده کنند. به نظر من هرکسی می‌تواند برای یک‌بار هم که شده این سفر هوایی را تجربه کند. مرور خاطرات این سفر تا سال‌ها شما را خوشحال می‌کند.

برای تماس نزدیک‌تر با دیوار چین مسافران می‌توانند با پای پیاده‌روی دیوار حرکت کنند.

انتشار: 11 خرداد 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2

به "شرکت های گردشگری چینی به دنبال تنوع بخشیدن به تجربه مخاطبین دیوار چین هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های گردشگری چینی به دنبال تنوع بخشیدن به تجربه مخاطبین دیوار چین هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید