زمان ثبت نام مسابقات فوتسال جام ولایت تمدید شد

به گزارش فیس راز، آخرین مهلت ثبت نام دوره مسابقات فوتسال جام ولایت که به همت انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران و مشارکت بانک ملت برگزار می گردد اعلام شد.

زمان ثبت نام مسابقات فوتسال جام ولایت تمدید شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران، محمد عزیزی دبیر اجرایی مسابقات فوتسال جام ولایت گفت: با توجه به استقبال رسانه ها و تعطیلات اعیاد و عدم دسترسی به خبرنگاران برای تهیه مدارک مورد احتیاج و تهیه معرفی نامه رسمی به امضای مدیرمسئول و درخواست های متعدد رسانه ها برای شرکت در جام ولایت مهلت ثبت نام در این مسابقات که تا سی و یکم مرداد ماه بود، تمدید شد.

وی ادامه داد: به منظور مشارکت حداکثری اهالی رسانه ها در این جام و برگزاری یک جام فوتسال وزین و حرفه ای زمان ثبت نام و ارسال مدارک تا روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه تمدید شد. رسانه های متقاضی شرکت نماینده در جام ولایت می توانند 10 نفر متشکل از 8 بازیکن و یک مربی و یک سرپرست به همراه معرفی نامه رسمی از سوی مدیر مسئول، کپی کارت ملی و کارت پرسنلی، مدارک مربوط به بیمه خبرنگاری و یک قطعه عکس را به ایمیل یا ایدی فضای مجازی اینجانب ارسال نمایند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات رسانه های کشور اعم از خبرگزاری ها، پایگاه های اینترنتی و رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری شبکه های صدا و سیما به رقابت خواهند پرداخت. رسانه های علاقمند به شرکت در این مسابقات می توانند از طریق تلفن های 02142139808- 09122082699 و یا پست الکترونیکی [email protected] اطلاعات خود را ارسال نمایند. در ضمن آیین نامه مسابقات جام ولایت و جدول زمان بندی دقیق برگزاری مسابقات بعد از معین شدن تیم های حاضر در مسابقات و قرعه کشی که در روز یکشنبه یازدهم شهریور ساعت 10 صبح در مکان خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از بلوار کشاورز - کوچه شیرزاد - پلاک 12 سالن اجتماعات برگزار می گردد حضور سرپرستان تیم ها اعلام خواهد شد.

وی گفت: به منظور ایجاد گروه اطلاع رسانی منظم و منسجم جام ولایت، سرپرستان گروه با تماس و ارسال پیامک به دبیر اجرایی جام ولایت شماره خود را اعلام نموده تا از اطلاعیه ها و برنامه های مسابقات آگاه شوند.

تمام رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها، رسانه های صوتی و تصویری و سایت های ثبت گردیده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام نمایند.

آخرین مهلت ثبت نام تا 7 شهریور ماه بوده و قابل تمدید نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 42

به "زمان ثبت نام مسابقات فوتسال جام ولایت تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام مسابقات فوتسال جام ولایت تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید