ستارگان شیرجه ایران در کوشش برای یک رکوردشکنی تاریخی

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، ترکیب 2 نفره شیرجه روهای ایران برای رکوردشکنی بی سابقه در بازی های آسیایی خود را آماده می نمایند که یکی از آنها شهنام نظرپور ستاره شیرجه ایران و ورزشکار کرمانشاهی است. نظرپور متولد 69 بوده و از سال 79 عضو تیم ملی شیرجه ایران است.

ستارگان شیرجه ایران در کوشش برای یک رکوردشکنی تاریخی

در مسابقات قهرمانی آسیا 2016 ژاپن بود که تیم شیرجه ایران با حضور نظرپور بعد از 56 سال به مدال دست یافت و ستاره های شیرجه ایران افتخارآفرین شدند.

شهنام نظرپور عضو تیم ملی شیرجه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: اردوهای ما برای بازی های آسیایی از اسفندماه سال قبل شروع و پنج مرحله داشت که اینک در مرحله پایانی هستیم.

وی اضافه نمود: در این چند ماه حضور در اردو، 2 اعزام به ایتالیا و باکو برای برگزاری اردوی تدارکاتی داشتیم که هرکدام به مدت حدود 12 روز به طول انجامید که در آنها نتایج قابل قبولی کسب شد امیدواریم این نتایج را در بازی های آسیایی هم کسب کنیم.

نظرپور بیان داشت: شیرجه ورزش شرق آسیا است؛ تیم چین نفر اول المپیک و تیم های ژاپن، کره شمالی و جنوبی و مالزی اصلی ترین رقبای ما هستند که رتبه های برتر این رشته هستند.

ستاره شیرجه ایران گفت: رشته ما نوسانات زیادی دارد امیدواریم بتوانیم به رکوردهای خود نزدیک شویم و گرنه چیزی فراتر از آن چه هست باعث استرس بیشتر و عدم ارائه عملکردی موفق خواهد شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 22

به "ستارگان شیرجه ایران در کوشش برای یک رکوردشکنی تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان شیرجه ایران در کوشش برای یک رکوردشکنی تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید