صادقی: جوی را در باشگاه استقلال دیدم که نتوانستم حرفی بزنم، از طلب میلیاردی ام گذشتم چون به من احترام گذاشتند

به گزارش فیس راز، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، به خاطر احترامی که مسئولان این باشگاه برای او قائل گردیده اند، از طلبش گذشته است.

صادقی: جوی را در باشگاه استقلال دیدم که نتوانستم حرفی بزنم، از طلب میلیاردی ام گذشتم چون به من احترام گذاشتند

امیرحسین صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره جلسه خود با مسئولان باشگاه استقلال در رابطه با طلبش از این باشگاه گفت: جلسه خوبی با حضور نصرالله عبداللهی، اصغر حاجیلو، امیرحسین فتحی و دکتر امین نوروزی داشتیم و به خاطر بزرگ ترهای استقلال نزدیک به یک میلیارد از طلبم را بخشیدم و تنها اندازه مالیاتم پول گرفتم.

وی اضافه نمود: دوست نداشتم برای استقلال مشکلی به وجود بیاید و به همین دلیل تاکنون به کمیته انضباطی شکایتی نکرده بودم. با این وجود، اصلاً تصمیمی برای بخشیدن طلبم نداشتم، اما به من که بازیکن قدیمی بودم، احترام گذاشتند و تماس گرفتند تا به باشگاه بروم. اگر هر مدیرعامل دیگری در باشگاه استقلال بود، چنین تصمیمی نمی گرفتم.

مدافع پیشین استقلال اعلام کرد: وقتی وارد جلسه شدم، چند استقلالی قدیمی دیدم که دور هم جمع گردیده بودند. وقتی روی جایگاه نشستم، افرادی دیدم که سر تا پا استقلالی بودند و نمی توانستم حرف از تعصب یا پول بزنم. اگر حتی رئیس فدراسیون فوتبال هم در باشگاه حضور داشت، بابت طلبم کوتاه نمی آمدم، اما جوی صددرصد استقلالی را روبه رویم دیدم. یک زمانی هست که طرف به خاطر منافع خودش یا هر چیز دیگری حرف می زند، اما یک نفر هم پیدا می گردد که واقعاً غمخوار استقلال است و می خواهد تیم مشکلی نداشته باشد. من هم وقتی دیدم که این عزیزان به دنبال حل مشکلات استقلال هستند، بدون هیچ بحثی از طلبم گذشتم.

صادقی ادامه داد: وقتی سه چهار نفر استقلالی قدیمی ببینید، دیگر نمی توانید کاری کنید، آن هم مقابل عمو نصی (نصرالله عبداللهی)، اصغر حاجیلو و آقای فتحی (سرپرست باشگاه استقلال). دکتر نوروزی هم که از استقلالی های قدیمی است. هر کسی جای اینها بود به حرف شان گوش نمی دادم، اما به خاطر این عزیزان چنین تصمیمی گرفتم.

وی در مورد دیدار استقلال برابر السد قطر گفت: فکر نمی کنم استقلال با حضور تماشاگرانش در آزادی مشکلی داشته باشد و امیدوارم نتیجه خوبی در بازی رفت مقابل السد بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 39

به "صادقی: جوی را در باشگاه استقلال دیدم که نتوانستم حرفی بزنم، از طلب میلیاردی ام گذشتم چون به من احترام گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: جوی را در باشگاه استقلال دیدم که نتوانستم حرفی بزنم، از طلب میلیاردی ام گذشتم چون به من احترام گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید