فوتبال دنیا، ادن اِزار: مایلم دوباره با مورینیو کار کنم، فصل پایانی زیرنظر ژوه لذت بخش نبود

به گزارش فیس راز، فوتبال دنیا - ادن ازار از علاقه اش برای بازی دوباره زیرنظر ژوزه مورینیو سخن گفت.

فوتبال دنیا، ادن اِزار: مایلم دوباره با مورینیو کار کنم، فصل پایانی زیرنظر ژوه لذت بخش نبود

به گزارش خبرنگاران، ادن ازار در گفت وگو با روزنامه بلژیکی Het Laatste Nieuws چاپ بروکسل با اشاره به کار زیرنظر ژوزه مورینیو بین سال های 2013 تا 2015، گفت: در طول 12 سالی که فوتبال حرفه ای بازی می کنم، تنها یک فصل بد بوده ام و آن 6 ماه آخر زیرنظر مورینیو بود که تقصیر خودم بود. بعد از قهرمانی چلسی در لیگ برتر، ما از مورینیو فرصت بیشتری برای استراحت خواستیم و وقتی از تعطیلات بازگشتم کاملاً از فرم خارج شده بودم.

وی در ادامه در خصوص همکاری اش با آقای خاص در چلسی گفت: اگر تیم نتیجه نمی گرفت، مورینیو آغاز به انتقاد از بازیکنانش می کرد. در ادامه اما به این ویژگی مورینیو عادت کردم و این را به عنوان خصلت رفتار ی اش پذیرفتم. اگر تیم برنده گردد، مورینیو بهترین مربی ای است که می توانید تصورش را بکنید. او در این شرایط با بازیکنانش دوست است و شما به عنوان بازیکن می توانید از او هر چه که می خواهید، درخواست کنید.

هافبک بلژیکی آبی پوشان لندنی توضیح داد: این تصور که مورینیو مربی ای با سبک کاملاً دفاعی است، درست نیست. او با ماجراجویی پپ گواردیولا فاصله دارد، اما همان فصلی که ما به قهرمانی لیگ برتر رسیدیم، گل های زیادی به ثمر رساندیم و بازی های خوبی را هم به نمایش گذاشتیم. به هر حال فصل خاتمهی زیرنظر مورینیو لذت بخش نبود. ما به عنوانی نرسیدیم و همه چیز خیلی تکراری شده بود و تمرینات لذت بخش نبود. برای تمامی طرفین بهتر بود که به همکاری با یکدیگر خاتمه دهیم، اما اگر حالا از من بپرسید که حاضر هستی با کدام مربی دوباره کار کنی؟ به شما می گویم که مایلم دوباره با مورینیو کار کنم.

ادن ازار در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد: خیلی از کارهایی که در دوران حرفه ای ام نموده ام، پشیمان نیستم، اما از اینکه نتوانستم بیشتر با مورینیو در چلسی کار کنم، پشیمان هستم. ما تیمی داشتیم که می توانستیم عناوین قهرمانی زیادی کسب کنیم، اما چرخه مان به شکل بدی خاتمه یافت.

وی در خاتمه با اشاره به اخراج مورینیو از سرمربیگری چلسی گفت: بعد از اخراج ژوزه به اون پیغام دادم و گفتم که از اخراجت متأسفم و واقعاً از این موضوع ناراحت بودم. ما با یکدیگر از موفقیت ها لذت می بردیم. احساس می کنم که من هم کمی مقصر بودم چون من بازیکن سال انگلیس شده بودم، اما آن فصلی که مورینیو اخراج شد، عملکردم افت نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 87

به "فوتبال دنیا، ادن اِزار: مایلم دوباره با مورینیو کار کنم، فصل پایانی زیرنظر ژوه لذت بخش نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ادن اِزار: مایلم دوباره با مورینیو کار کنم، فصل پایانی زیرنظر ژوه لذت بخش نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید