قربانی: استقلال می تواند نتیجه را به نفع خودش رقم بزند

به گزارش فیس راز، پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید شرایط برای این تیم در بازی برگشت سخت است اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است.

قربانی: استقلال می تواند نتیجه را به نفع خودش رقم بزند

پیروز قربانی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره مسابقه برگشت این تیم با السد قطر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: شرایط برای استقلال سخت است. نتیجه ای که برای ما در بازی رفت رقم خورد، کار را سخت نموده است ولی فوتبال غیر قابل پیش بینی است. مطمئنا جا برای جبران خواهد بود. استقلال اگر از شرایط خوبش استفاده کند می تواند در بازی برگشت موفق باشد و نباید ناامید بود. امیدوارم که اتفاقات خوبی در بازی برگشت برای استقلال رقم بخورد.

وی ادامه داد: استقلال نسبت به پارسال تغییرات زیادی داشته است. باید به مربی هم حق داد. این تیم را نمی گردد با پارسال مقایسه کرد. یکسری از بازیکنان از تیم جدا گردیده اند و برخی دیگر نیز به تیم اضافه گردیده اند. احتیاج به زمان است که استقلال بتواند شکل واقعی خود را پیدا کند. به نظر من هر چه که زمان بگذرد استقلال شرایط بهتری پیدا خواهد نمود. ضمن این که از حق نگذریم السد تیم بسیار خوب و با کیفیتی است و در بازی رفت به حق برنده شد. امیدوارم تیم استقلال با تمهیداتی که کادر فنی در نظر می گیرد بتواند در بازی برگشت نیز بازی خوب و آبرومندانه ای را ارائه دهد. دور از دسترس نیست قبلا هم ثابت گردیده که استقلال می تواند نتیجه را به نفع خودش رقم بزند و حتی به صعود فکر کند.

پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال در ادامه ، اظهار کرد: باشگاه های ایرانی قبلا ثابت نموده اند که در خانه حریف هم می توانند نتیجه ای که مورد نظرشان است را بگیرند. فوتبال غیر قابل پیش بینی است. شما دیدید که کرواسی در بازی مقابل اسپانیا شش گل دریافت کرد. کرواسی تیم دوم دنیا بعد از دو ماه از سرانجام جام دنیای 2018 روسیه جلوی تیم اسپانیا شش گل می خورد. غیر قابل پیش بینی بودن فوتبال باعث گردیده که جذابیت این ورزش را نسبت به ورزش های دیگر بیشتر کند. اگر این باور در کادر فنی و بازیکنان وجود داشته باشد که می توانند السد را شکست دهند مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم که استقلال این باور را در خودش ایجاد کند و بتواند در بازی با السد موفق ظاهر گردد. آقای شفر مربی با تجربه ای است و 100 درصد این مسائل را در نظر خواهد گرفت. مطمئنا این مربی این مسائل را روی تیمش کار نموده است و باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 63

به "قربانی: استقلال می تواند نتیجه را به نفع خودش رقم بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: استقلال می تواند نتیجه را به نفع خودش رقم بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید