نامه سرگشاده مدیر مالی هواوی به کارکنان این شرکت: قلب من از کانادا برای شما می تپد ، تا کنون تا این حد با 188 هزار کارمند هواوی احساس نزدیکی نکرده بودم!

به گزارش فیس راز، مدت ها است که منگ وانژو مدیرمالی شرکت هواوی در کانادا دستگیر شده است. او به جرائمی مثل جاسوسی از سوی دولت ایالات متحده متهم شد و سپس در خاک کانادا دستگیر شد و اکنون نیز در آستانه دریافت حکم استرداد خود به آمریکا واقع شده است.

نامه سرگشاده مدیر مالی هواوی به کارکنان این شرکت: قلب من از کانادا برای شما می تپد ، تا کنون تا این حد با 188 هزار کارمند هواوی احساس نزدیکی نکرده بودم!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد وانژو موفق شده پس از ماه ها بازداشت در خاک کانادا روحیه خود را حفظ کند چرا که با انتشار نامه ای سرگشاده از تمامی کارمندان هواوی که به اعتقاد وی حمایتش نموده اند سپاس گذاری نموده است.

این نامه در قالب یک ایمیل منتشر شده است و نشان می دهد منگ به عدم استرداد خود به خاک ایالات متحده بسیار امیدوار است. مخاطب نامه منگ حدود 188 هزار کارمند متحده از کانادا است، یک نامه صادقانه به 188،000 کارمند شرکت فناوری چینی نوشته است.

منگ در تاریخ یکم دسامبر دستگیر شد و ایالات متحده نیز به شگل رسمی درخواست استرداد او را در 30 ژانویه درخواست کرد. نکته ای که شاید ندانید این است که او درواقع دختر مدیرعامل هواوی یعنی رن ژنگفی است. منگ در نامه خود به کارکنان اعلام نموده که حمایت های مستمر کارمندان هواوی باعث گریستن او شده است و قلبش را گرم نموده است. در حال حاضر منگ تحت نظارت دائمی است و یک دستگاه ردیابی جی پی اس کلیه فعالیت های وی را رصد می نماید.

ایالات متحده در ماه ژانویه منگ را محکوم و ادعا کرد که منگ در حال دور زدن تحریم های ایالات متحده و فروش قطعات به کشورهایی مثل ایران است. البته منگ و وکلای او بارها این اتهامات را رد نموده اند.

با تور کانادا همراه ما باشید

منگ در بخشی از نامه خود نوشته: با وجود این که به لحاظ فیزیکی به شدت از مردم دورم اما هیچگاه در طول زندگی خود تا این حد احساسات متنوع و رنگارنگ نداشته ام. من تا به حال هیچ فرصتی برای ارتباط نزدیک با 188 هزار نفر از کارکنان هواوی نداشته ام و این اتفاقات باعث نزدیک شدن من به کارکنان شرکت هواوی شده است.

وی در بخشی دیگر از نامه نوشته: نگرانی شما قلب من را گرم نموده و حمایت شما به من قدرت داده است. من معتقدم که هر بار که یک قدم به جلو می روم،188 هزار نفر کارمند هواوی نیز در کنار من گام برمی دارند و پیش می آیند. بنابراین مهم نیست که چه مسائل یا فشارهایی با من است.

منبع: انتخاب
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 151

به "نامه سرگشاده مدیر مالی هواوی به کارکنان این شرکت: قلب من از کانادا برای شما می تپد ، تا کنون تا این حد با 188 هزار کارمند هواوی احساس نزدیکی نکرده بودم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه سرگشاده مدیر مالی هواوی به کارکنان این شرکت: قلب من از کانادا برای شما می تپد ، تا کنون تا این حد با 188 هزار کارمند هواوی احساس نزدیکی نکرده بودم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید