افزایش 25 درصدی شهریه دانشگاه علم و فرهنگ در سال تحصیلی تازه

به گزارش فیس راز، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ از افزایش 25 درصدی شهریه دانشجویان در سال تحصیلی نو اطلاع داد.

افزایش 25 درصدی شهریه دانشگاه علم و فرهنگ در سال تحصیلی تازه

سعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در گفت وگو با خبرنگار ، درباره بودجه دانشگاه برای سال 1400 اظهار کرد: بودجه دانشگاه بر اساس شهریه بوده و مبلغ آن با تورم همخوانی ندارد.

او اضافه کرد: معمولا سالانه 25 درصد به شهریه ها اضافه می گردد، اما هزینه ها 3 الی 4 برابر می گردد که به هر حال با استفاده از سایر منابع توانسته ایم بودجه خود را تنظیم کنیم.

هاشمی درباره افزایش شهریه های دانشگاه علم و فرهنگ از مهر 1400 اظهار کرد: طبق روال مابقی دانشگاه های دیگر دانشگاه علم و فرهنگ هم برای مهر 1400 حدود 25 درصد به شهریه های خود اضافه نموده است.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: شهریه دانشگاه علم و فرهنگ در رشته های مختلف فرق دارد، اما تقریبا تا 25 درصد را به شهریه دانشجویان اضافه نموده ام.

او با اشاره به پرداخت وام به دانشجویان علم و فرهنگ در جهت برطرف معضل شهریه اعلام کرد: وام های مختلفی از سوی دانشگاه علم و فرهنگ به دانشجویان پرداخت می گردد، بعلاوه با طرح آسیب دیدگان کرونایی هم می توانیم دانشجویان را تحت حمایت خود قرار دهیم، برای مثال در سال گذشته حدود یک و نیم میلیارد تومان تا یک میلیارد و هفتصد هزارتومان به دانشجویان مختلف بر اساس شرایطی که داشته اند به خصوص در دوران کرونا برای درک بیشتر آن ها تخفیف داده ایم.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ اضافه کرد: با توجه به تجربه به دست آمده در آموزش های مجازی حتی در صورت بازگشایی حضوری دانشگاه ها هم آموزش های ترکیبی یعنی حضوری و مجازی در کنار هم ادامه خواهند داشت.

هاشمی توضیح داد: درباره تجربه دانشگاه از آموزش های مجازی اظهار کرد: تجربه خوبی از آموزش های مجازی در دوران کرونا داشتیم، اما قاعدتا یادگیری در آموزش های حضوری بهتر است.

او ادامه داد: استادان باید روی آموزش های مجازی مسلط باشند و از فیلم های یاری آموزشی استفاده نمایند، ولی در حال حاضر فرهنگ بهره گیری از فضای الکترونیکی برای تدریس در کشور ما کمتر شیوع پیدا نموده است.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: طی یک سال و نیمی که آموزش های دانشگاهی مجازی شد تجربیات خوبی به دست آوردیم و قاعدتا آموزش های الکترونیکی را تا درصدی پیش خواهیم برد.

هاشمی در خاتمه گفت: در صورت بهبود شرایط و بازگشایی حضوری دانشگاه ها حتما 70 درصد آموزش ها را به شیوه حضوری و 30 درصد را مجازی پیش خواهیم برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1891

به "افزایش 25 درصدی شهریه دانشگاه علم و فرهنگ در سال تحصیلی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 25 درصدی شهریه دانشگاه علم و فرهنگ در سال تحصیلی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید