باشگاه ها تا 27 شهریورماه برای ارسال مستندات به AFC فرصت دارند

به گزارش فیس راز، باشگا ه های لیگ فزونی تا 27 شهریورماه برای ارائه مستندات جهت روشن کردن شرایط پرونده بدهی های خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت دارند.

باشگاه ها تا 27 شهریورماه برای ارسال مستندات به AFC فرصت دارند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین مهلت ارسال مدارک باشگاه های لیگ فزونی جهت معین شرایط بدهی باشگاه های ایرانی و ارسال مدارک، 27 شهریور ماه است.

با توجه به درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر معین شرایط بدهی باشگاه های ایرانی به اشخاص حقیقی و حقوقی، اعم از داخلی و خارجی و با توجه به اینکه مدارک ارسالی از جانب باشگاه ها اکثرا ناقص بوده یا هیچگونه مدرکی ارسال نکرده اند، برای آخرین بار رسما اعلام می گردد که باشگاه های لیگ فزونی تا 27 شهریورماه فرصت دارند تا نسبت به تهیه نامه رسمی به همراه مستندات لازم در مورد تعداد و شرایط پرونده ها و بدهی های داخلی و بین المللی باشگاهی خود به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نمایند و در نامه ای همراه با مستندات تحویل کمیته صدور مجوز حرفه ای مستقر در سازمان لیگ دهند.

پاسخ و مستندات دریافتی از سوی باشگاه ها در مهلت فوق (27شهریور ماه)، عیناً در قالب یک گزارش به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.

مسئولیت مدارک ارسالی و همچنین عدم ارسال پاسخ و مستندات، صرفا بر عهده باشگاه ها است و هیچ مسئولیتی تحت هیچ عنوانی بر عهده فدراسیون فوتبال نخواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 890

به "باشگاه ها تا 27 شهریورماه برای ارسال مستندات به AFC فرصت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه ها تا 27 شهریورماه برای ارسال مستندات به AFC فرصت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید