ببینید؛ لوسی از انیمه سایبرپانک به Guilty Gear Strive می آید

به گزارش فیس راز، سازنده بازی Guilty Gear Strive به تازگی از محتوای فصل چهارم این بازی رونمایی نموده که شامل شخصیت های مختلف از جمله لوسی (Lucy) از انیمه Cyberpunk: Edgerunners می گردد.

ببینید؛ لوسی از انیمه سایبرپانک به Guilty Gear Strive می آید

هفتمین نسخه از سری بازی های مبارزه ای محبوب شرکت Arc System Works در سال 2021 منتشر شد و مورد تحسین منتقدان نهاده شد و پرفروش ترین بازی مجموعه نیز شد. استرایو تا به امروز سه فصل محتوای اضافی داشته است و تعدادی از شخصیت های قدیمی و مورد علاقه هواداران را به همراه موارد نو اضافه نموده است. حال محتوای نو بازی در جریان رویداد Evo 2024 فاش شده است.

اولین شخصیتی که در این فصل نو در دسترس قرار می گیرد، دیزی (Dizzy) است که اکنون به عنوان بخشی از ازدواجش با کی کیسکه، دوباره به عنوان ملکه دیزی نامگذاری شده است و در اکتبر امسال میلادی عرضه می گردد. دیزی مورد درخواست بسیاری بود زیرا تمام خانواده او قبلا در بازی حضور پیدا نموده و یک شخصیت قدیمی بود که به طور قابل توجهی در لیست مبارزین غایب بود. یکی دیگر از شخصیت های بسیار مورد درخواست، ونوم (Venom) است، زیرا او یک مجموعه حرکاتی فوق العاده و منحصر به فرد دارد و گفته شده که در اوایل 2025 منتشر می گردد. شخصیت دیگری که برای عرضه در 2025 معرفی شده، یونیکا (Unika) است که یک شخصیت نو در این سری محسوب می گردد.

با این حال، غیرمنتظره ترین فردی که قرار است به بازی اضافه گردد، لوسی (Lucy) است که از انیمه Cyberpunk 2077: Edgerunners به بازی راه خواهد یافت. لوسی یک شخصیت بسیار محبوب است که جدا از طراحی فوق العاده مجذوب کننده، یک مبارز ماهر است. لوسی آخرین شخصیتی خواهد بود که در 2025 به بازی اضافه خواهد شد.

فصل چهارم استرایو بعلاوه یک حالت آنلاین 3v3 را به بازی اضافه می نماید و آن را به یک بازی مبارزه ای مبتنی بر تیم شبیه به Dragon Ball FighterZ و Marvel vs Capcom 3 تبدیل می نماید. این حالت از 26 تا 29 جولای (5 مرداد تا 8 مرداد) به صورت بتا نیز در دسترس است. از طرفی یک پالت رنگ انحصاری نو به همراه چهار استیج نو در این بسته گنجانده خواهد شد. در مجموع، این ها فصل بسیار هیجان انگیزی از Guilty Gear Strive را به وجود می آورند که بسیاری از بازیکنان را رای بازگشت به بازی هیجان زده می نماید. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1403 بروزرسانی: 5 مرداد 1403 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2413

به "ببینید؛ لوسی از انیمه سایبرپانک به Guilty Gear Strive می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ لوسی از انیمه سایبرپانک به Guilty Gear Strive می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید