برای نخستین بار در دنیا یک ربات بازیگر سینما می گردد

به گزارش فیس راز، ربات اریکا که نوعی ربات انسان نمای مبتنی بر هوش مصنوعی است به عنوان ستاره سینما ایفای نقش خواهد نمود. این ربات هوشمند ستاره فیلم جدید علمی تخیلی (b) خواهد بود.

برای نخستین بار در دنیا یک ربات بازیگر سینما می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ربات به نام اریکا که توسط آزمایشگاه های ژاپنی Hiroshi Ishiguro ساخته شده است، به دلیل داشتن ویژگی های هوش مصنوعی پیشرفته (AI)، مانند یک انسان واقعی رفتار می نماید.

بیشتر بدانید:

بچه ها با این ربات هوشمند مهندس نرم افزار می شوند+تصاویر

ربات هوشمندی که منشی مدیرعامل است!+تصاویر

ربات زیبایی که به دوست صمیمی شما تبدیل می گردد

b می تواند اولین فیلمی باشد که برای نقش اصلی خود از یک ربات واقعی یاری گرفته است. این فیلم داستان دانشمندی است که متوجه خطراتی می گردد که به برنامه ای مرتبط است که برای کامل سازی DNA انسان آغاز نموده است. او زنی را که خود خلق نموده و مبتنی بر هوش مصنوعی است فراری می دهد.

این فیلم بر اساس داستانی از اریک پام ناظر جلوه های ویژه بصری، طارق ذهدی و سم خوزه که تحت شرکت لایف اینترتینمنت تهیه نمایندگی آن را برعهده دارند. به نظر می رسد تیم طراح این ربات در آموزش مهارت های بازیگری به وی نقش دارند. خوزه در این خصوص می گوید: در روش های دیگر بازیگری، بازیگران تجربیات زندگی خود را در نقش بازی می نمایند. اما اریکا هیچ تجربیاتی در زندگی ندارد. او از ابتدا ساخته شد تا نقش را بازی کند.

وی اضافه کرد: ما مجبور بودیم حرکات و احساسات او را به وسیله جلسات یک به یک شبیه سازی کنیم، مانند کنترل سرعت حرکات او، صحبت به وسیله احساسات او و مربیگری شخصیت و زبان او.

سال گذشته بعضی از صحنه های اریکا در ژاپن فیلمبرداری شده است، در حالی که بقیه فیلم در ژوئن 2021 در اروپا ادامه خواهد یافت، زیرا صنعت فیلم به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 در حال حاضر در شرایط تعلیق است. این فیلم با بودجه ای 70 میلیون دلاری ساخته می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1179

به "برای نخستین بار در دنیا یک ربات بازیگر سینما می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای نخستین بار در دنیا یک ربات بازیگر سینما می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید