تابستانی که هیچ وقت نیامد

به گزارش فیس راز، سردار آزمون بی شک یکی از مهم ترین فوتبالیست هایی است که از او مدام خبر تکراری در رسانه ها منتشر می گردد. این خبر تکراری حداقل پنج، شش سالی می گردد که در رسانه ها می چرخد و حداقل تا امروز به هیچ جا نرسیده است.

تابستانی که هیچ وقت نیامد

به گزارش خبرنگاران ، اما این خبر تکراری چیست؟ برای آشنایی با این خبر تکراری در تیتر خبر احتیاج به نام خود سردار آزمون داریم و البته عبارتی مثل در راه پیوستن به ....

مثلا سردار آزمون در راه پیوستن به میلان یا سردار آزمون در راه پیوستن به سویا، و البته سردار آزمون در راه پیوستن به اورتون و حالا سردار آزمون در راه پیوستن به رم. در همین سلسله خبرها ذکر می گردد که قیمت سردار از 10 تا مثلا 30 میلیون یورو مشخص شده است.

چند روز بعد در راستای تکمیل همین خبر پرده از این برداشته می گردد که همه چیز به تابستان موکول شده است.

به راستی، سردار که این تعداد پیشنهاد دسته اول از تیم های اروپایی دارد چرا به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت نمی دهد و راهی نمی گردد؟

ستاره ای در سرمای روسیه

سردار روسیه چند سالی می گردد که در لیگ برتر روسیه بازی می نماید. لیگ روسیه در سال 2001 راه اندازی شد و از لحاظ کیفیت سطح بالایی دارد هر چند به پای دیگر لیگ های برتر اروپایی نظیر اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان و حتی هلند و پرتغال هم نمی رسد.

چند سال پیش که سردار آزمون در این لیگ تغییر باشگاه داد و به زنیت پیوست شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر اینکه او چون با یک مربی روسیه ای به نام قربان بردیف قرارداد 10 ساله بسته حق خروج از لیگ روسیه را ندارد که این خبر به شدت از سوی این بازیکن و پدرش تکذیب شد.

اما به هر حال سردار که در تمام سال های اخیر اخبار متعددی در رابطه با پیشنهادات اروپایی برای او به گوش می رسد هنوز در زنیت بازی می نماید و هنوز هم یکی از برترین بازیکنان لیگ برتر روسیه است.

چند سال بازی کردن در روسیه او را به بازیکنی با تجربه تبدیل نموده که هر فصل بی برو برگرد یکی از ستاره های لیگ است. قطعا باید پیشنهاداتی وجود داشته باشد اما چرا هیچکدام به واقعیت تبدیل نشد؟ در ادامه مهم ترین اخبار بی فرجام و عجیب مربوط به انتقال سردار به یک باشگاه عظیم اروپایی را مرور می کنیم:

روایت اول: در راه میلان است

این جزء نخستین خبرهایی به شمار می رود که خبر از پیوستن سردار آزمون به یک تیم مطرح اروپایی می داد و البته هیچ وقت به واقعیت تبدیل نشد. این خبر شش سال پیش مدام منتشر می شد اما هرگز رنگ واقعیت به خود نگرفت.

روایت دوم: در راه اورتون است

با توجه به ایرانی بودن یکی از مالکان باشگاه انگلیسی اورتون عجیب نبود که این باشگاه خواستار جذب یک بازیکن ایرانی باشد. خبر پیوستن سردار به اورتون نیز هیچ وقت عملی نشد و دلیل قابل توجهی هم برای عملی نشدن این انتقال وجود نداشت.

روایت سوم: در راه اتلتیکومادرید است

نمی دانیم این چه راهی بود که مثل بقیه راه ها سردار آزمون را به مقصد نرساند اما به هر حال این یکی هم مثل بقیه اخبار مبنی بر پیوستن سردار به یک تیم مطرح اروپایی چیزی جز شایعه نبود.

روایت چهارم: در راه لیورپول است

برای این یکی، رسانه های روسی و ایرانی سنگ تمام گذاشتند اما واقعیت این است که رسانه های معتبر انگلیسی هرگز این خبر را تایید نکردند. قطعا می دانید که این پیشنهاد به کجا رسید؛ سردار هرگز به لیورپول نرفت.

روایت پنجم: در راه سویا است

این خبر نیز مربوط به شش ماه اخیر است. باز هم سلسله اخبار تکراری و مشابه درباره سردار آغاز شد و در نهایت به اینجا رسید که فعلا همه چیز به تابستان موکول شده است. ما هنوز منتظر تابستان هستیم.

روایت ششم: در راه رم است

گرگ های محبوب رم هم مشتری سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت هستند؛ البته این خبری است که در راستای همان سلسله اخبار چند سال اخیر در رابطه با سردار آزمون منتشر شده است. ولی اینجا یک تفاوت وجود دارد. بنابر ادعای یکی از وب سایت های داخلی، روزنامه معتبر گازتا دلو اسپور ایتالیا این خبر را تایید نموده است.

نگاه خوشبینانه: سردار آزمون یکی از برترین بازیکنان لیگ برتر روسیه است و آقای گل این لیگ هم به شمار می رود و طبیعی است تیم هایی مثل رم ، لیورپول و اصلا هر تیم عظیم اروپایی دیگر مشتری او باشند.

نگاه بدبینانه: این اخباری که هر چند وقت یک بار در سردار آزمون منتشر می گردد مشکوک است و قرار نیست به جایی برسد. هیچکدام از این اخبار را باور نکنید و سردار فصل آینده هم در نهایت در همین لیگ سرد و بی روح روسیه به میدان می رود. ضمناً یادتان نرود پیشنهاد داشتن از فلان تیم ترفندی برای افزایش قیمت یک بازیکن است که البته درباره سردار آزمون اصلا آن را باور نکنید!

نگاه نسبتا منطقی: سردار زمانی راهی روسیه شد که هنوز 18 ساله هم نشده بود بنابراین چندان بیراه نیست اگر بگوییم او در این کشور عظیم شده. وقتی خوب پول می گیرد و وقتی به آنجا عادت نموده و البته زبان روسی را بهتر از خود روسی ها صحبت می نماید چه احتیاجی به این دارد که راهی یک کشور دیگر گردد و دوباره همه چیز را از اول آغاز کند؟ بنابراین حق دارد انبوه پیشنهادات اروپایی را یکی پس از دیگری رد کند!

امید به آینده: امیدواریم تابستانی که قرار است سردار در آن راهی یک عظیم اروپایی بگردد یک ماه و نیم آینده از راه برسد تا بالاخره تیتر بزنیم: سردار آزمون راهی فلان تیم شد.

نکته مهم: در سرانجام نگارش این گزارش خبر رسید که: سردار آزمون در راه دورتموند!

هیلدا حسینی خواه - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1724

به "تابستانی که هیچ وقت نیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابستانی که هیچ وقت نیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید