تیم هندبال منیزیم فردوس در مقابل الاهلی سداب عمان به پیروزی رسید

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: سرپرست تیم هندبال منیزیم فردوس گفت: تیم هندبال منیزیم فردوس خراسان جنوبی در دیدار با تیم هندبال الاهلی سداب عمان در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا به پیروزی رسید.

تیم هندبال منیزیم فردوس در مقابل الاهلی سداب عمان به پیروزی رسید

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

رسول اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بیرجند، گفت: در هفدهمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا تیم هندبال منیزیم فردوس خراسان جنوبی و نماینده ایران توانست در یک بازی مقتدرانه تیم هندبال الاهلی سداب عمان را شکست دهد.

وی اضافه نمود: در این بازی که با استرس زیادی همراه بود تیم هندبال منیزیم فردوس توانست در نیمه نخست بازی نتیجه را 14 بر 8 به نفع خود تمام کند.

سرپرست تیم هندبال منیزیم فردوس اعزامی به مسابقات آسیایی گفت: در نیمه دوم بازی تیم هندبال فردوس در یک بازی مقتدرانه از فرصت ها استفاده نموده و گل های زیادی را وارد چهارچوب دروازه حریف کرد و در سرانجام توانست با نتیجه 33 بر 18 به پیروزی برسد.

اسماعلی اضافه نمود: امروز تیم هندبال فردوس با الجیش قطر به رقابت می پردازد که امید است این بازی را هم به نفع خود تمام کند.

وی گفت: هفدهمین دوره مسابقات هندبال باشگاه های آسیا با حضور 10 تیم از دیروز در دوحه قطر شروع شد و از ایران دو نماینده حضور دارند که دیگر نماینده ایران تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار دیروز بازی را به حریف خود واگذار کرد.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 365

به "تیم هندبال منیزیم فردوس در مقابل الاهلی سداب عمان به پیروزی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم هندبال منیزیم فردوس در مقابل الاهلی سداب عمان به پیروزی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید