خبرنگاران رسن: آخر فصل از پرسپولیس جدا می شوم

به گزارش فیس راز، تهران- خبرنگاران- هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آخرین فصل حضورم در ایران را سپری می کنم و در خاتمه فصل از پرسپولیس خواهم رفت.

خبرنگاران رسن: آخر فصل از پرسپولیس جدا می شوم

بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که از ابتدای فصل با مسائل اقتصادی زیادی روبرو بود، قصد ندارد در خاتمه فصل در جمع سرخپوشان بماند و می خواهد که پرسپولیس را ترک کند.

این هافبک عراقی در گفت وگو با الوطن گفت: هم اکنون با توجه به شرایط فعلی کرونا در عراق و بغداد به سر می برم این فصل آخرین فصل حضورم در پرسپولیس است و می توان بگویم که تجربه موفقی را در این مدت پشت سر گذاشتم.

وی اضافه نمود: پرسپولیس تمایل زیادی برای تمدید قرارداد با من دارد اما قرارداد من در خاتمه این فصل به اتمام می رسد. حالا باید ببینیم که در خاتمه ویروس کرونا چه اتفاقی رخ خواهد داد. من به دنبال یک تجربه جدید در سایر لیگ ها هستم. از چند کشور حاشیه خلیج فارس و همچنین اسپانیول اسپانیا پیشنهاد دریافت کردم و منتظر هستم ببینم چه پیش خواهد آمد.

رسن در مورد پیشنهاداتی که از لیگ ستارگان قطر دریافت نموده، اعلام کرد: بیش از یک باشگاه برای حضور در لیگ ستارگان به من پیشنهاد داده اند اما شرایط فعلی کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است اما چیزی که تعیین است این است که قرارداد من با پرسپولیس در ماه ژوئن (اواخر خردادماه) به خاتمه می رسد.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: من نمی دانم که مسابقات به تعویق خواهد افتاد یا خیر. امیدوارم دوباره زندگی عادی مردم به روال عادی خود بازگردد. من هم در حال حاضر در عراق تمریناتم را دنبال می کنم تا از شرایط آمادگی خارج نشوم اما برای اینکه بتوانیم شرایط حضور در مسابقه را بدست آوریم حد اقل به سه هفته تمرینات گروهی در زمین احتیاج داریم.

رسن در مورد بازگشتش به فوتباتل عراق گفت: نیروی هوایی همواره اولویت من است و صندلی ویژه ای در قلب من دارد.

وی گفت: من با پرسپولیس برابر خیلی از تیم های عظیم از جمله السد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم تیمی که متشکل از بازیکنان عظیم است. با این حال باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1069

به "خبرنگاران رسن: آخر فصل از پرسپولیس جدا می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسن: آخر فصل از پرسپولیس جدا می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید