تور فرانسه ارزان: دبیر: نگاه اصلی ما المپیک پاریس است، در کشتی فرنگی رتبه اول دنیا هستیم

به گزارش فیس راز، رئیس فدراسیون کشتی درمورد موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صحبت کرد.

تور فرانسه ارزان: دبیر: نگاه اصلی ما المپیک پاریس است، در کشتی فرنگی رتبه اول دنیا هستیم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی درمورد نایب قهرمانی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی جهان نروژ گفت: تبریک می گویم به هموطنان خوبم. امیدوارم که لذت برده باشند. همه این مدال ها لطف خدا بوده است. یادتان است من دو سال پیش این دغدغه را داشتم. دوست داشتم کشتی به دهه هفتاد برگردد که با لطف خدا و محبتی که مردم به این بچه ها داشتند. از همه مردم ممنون هستم که به جامعه کشتی لطف داشتند. امیدوارم این فرایند رو به رشد کشتی رشد کند.

او ادامه داد: بچه های ما در اردوهای ممتد در شیوع کرونا سختی کشیدند. از آقایان بنا و درستکار و همه همکاران آنها تشکر می کنم. واقعا کار سختی بود ولی این را بدانید که ما اول راه هستیم و هنوز کار داریم. تازه کار ما شروع شده و باید قبول کنیم که کشتی آزاد که از قبل هم گفتم از روس و آمریکا عقب هستیم. در فرنگی به نظرم اول جهان هستیم. در آزاد هم یک اتفاق بود و می توانستیم اول جهان شویم ولی الان سوم هستیم و فرنگی هم یازدهم بوده که الان به اینجا رسیده است. این لطف خدا و زحمات بچه هاست. به نظرم در فرنگی اول جهان هستیم ولی این تازه شروع کار است. هدف اصلی ما المپیک پاریس است. بعد از لیگ چرخه انتخابی تیم ملی شروع می گردد. ما ادامه می دهید تا ببینیم که خدا چه می خواهد.

دبیر در خصوص کسبال در سنگین وزن و رکوردهایی که ثبت شد گفت: باید بگویم که مربیگری در کشتی مانند دوی امدادی است. من از همه مربیان از جمله آقای محمد تشکر می کنم. اما آقای درستکار کار خودشان را کردند اما یادمان نرود که با این مدال ها خودمان را گول بزنیم. باید المپیک محور فکر کنیم. از بعضی مسئولان هم میخواهم که به فکر کشتی باشند. باشگاه ها باید باز باشند و اگر بالای شصت درصد واکسینه شده اند در پی این هستیم که باشگاه ها باز شوند. مسئولان همینطور بعضی باشگاه ها را هم بازسازی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1945

به "تور فرانسه ارزان: دبیر: نگاه اصلی ما المپیک پاریس است، در کشتی فرنگی رتبه اول دنیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: دبیر: نگاه اصلی ما المپیک پاریس است، در کشتی فرنگی رتبه اول دنیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید