درباره تیم اعزامی به اندونزی من تصمیم می گیرم

به گزارش فیس راز، خبرنگاران : سرمربی تیم اعزامی تکواندو به بازی های کشورهای اسلامی گفت: در خصوص ترکیب اعزامی به اندونزی من تصمیم می گیرم و تمرینات این تیم نیز مجزا خواهد شد.

درباره تیم اعزامی به اندونزی من تصمیم می گیرم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

سید نعمت خلیفه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران مطرح کرد: در خصوص ترکیب اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی، من تصمیم می گیرم و اردوی آماده سازی این تیم نیز بعد در سال آینده از تیم اعزامی به رقابت های جهانی جدا خواهد شد.

وی ادامه داد: با مرتضی کریمی تفاهم داریم و نظر او، نظر من است و نظر من نیز مورد تایید او، هر دو تیم به نمایندگی از ایران در پیکارهای مذکور حاضر می شوند و همه هدف ما موفقیت ملی پوشان است. برای رسیدن به این هدف هر تصمیمی که لازم باشد گرفته خواهد شد.

سرمربی تیم اعزامی به اندونزی اظهار داشت: 25 اسفند انتخابی نهایی برگزار می گردد تا ترکیب اصلی تیم تعیین گردد. برای انتخاب نفرات عملکرد آنها در لیگ نیز تاثیرگذار خواهد بود. در خاتمه این پیکارها بعضی از نفرات که شرایط حضور در لیگ را ندارند از اردو خارج خواهند شد، البته شاید در بعضی اوزان به جمع بندی کافی برسیم و بدون انتخابی نفرات را انتخاب کنیم. کادر فنی به طور حتم در این مورد فاکتورهایی خواهد داشت.

خلیفه در خصوص اضافه شدن احسان نقیب زاده در وزن دو، ابراهیم مردانی در وزن یک و مرتضی شیری در وزن هشت به اردوی تیم ملی توضیح داد: این نفرات به تشخیص کادرفنی و به دلیل عملکرد خوب شان در لیگ به اردو دعوت شده اند. پیش از این هم گفته بودیم درهای تیم ملی برای همه باز است و تمام کسانی که شایستگی حضور در تمرینات تیم ملی را داشته باشند به اردوها دعوت می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 330

به "درباره تیم اعزامی به اندونزی من تصمیم می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره تیم اعزامی به اندونزی من تصمیم می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید