درخواست سلیمی برای واکنش متقابل ایران به قطعنامه شورای حکام

به گزارش فیس راز، عضو هیات رییسه مجلس گفت: قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی بیش از پیش چهره منفور استکبار جهانی را به مردم ایران نشان داد.

درخواست سلیمی برای واکنش متقابل ایران به قطعنامه شورای حکام

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علیرضا سلیمی در مورد قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی گفت: رویکرد سیاسی و جانبدارانه آژانس بین المللی انرژی اتمی در قبال فعایت های هسته ای ایران هیچ توجیه فنی و کار شناسی ندارد و این طور به نظر می رسد که آن مرجع تحت تأثیر استکبار جهانی فقط خواستار ضربه زدن به فعالیت های قانونی تهران در حوزه فناوری هسته ای است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شواری اسلامی ادامه داد: متاسفانه کشور های اروپایی در زمین استکبار جهانی بازی نموده و کوشش دارد به هر وسیله ای از پیشرفت هسته ای ایران جلوگیری کند؛ زیرا بر این اساس ادعا هایی واهی به زبان آورده و ایران را متهم به انجام فعالیت های مشکوک هسته ای نموده است درحالیکه جمهوری اسلامی ایران بیشترین همکاری را با آژانس بین المللی انرژی اتمی دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم اضافه نمود: متاسفانه استکبار جهانی و کشور های اروپایی در برجام بیش از پیش چهره منفور خود را به ملت ایران نشان دادند و کوشش دارند از راه های دیگر به فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشور ضربه وارد نمایند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید جوابی محکم و دندانشکن به این قطعنامه ظالمانه شورای حکام داد؛ بنابراین از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار می رود منفعلانه عمل ننمایند و به وسیله راه های دیپلماسی از منافع ملت ایران در مقابل زیاده خواهی مستکبران دفاع کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1175

به "درخواست سلیمی برای واکنش متقابل ایران به قطعنامه شورای حکام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سلیمی برای واکنش متقابل ایران به قطعنامه شورای حکام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید