ذوالفقارنسب: شکست برابر ویتنام به خاطر عدم درایت کادرفنی بود، با مربی ایرانی اینگونه نمی باختیم

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: کارشناس فوتبال ایران معتقد است که شکست تیم امید مقابل ویتنام به خاطر عدم درایت کادر فنی بود.

ذوالفقارنسب: شکست برابر ویتنام به خاطر عدم درایت کادرفنی بود، با مربی ایرانی اینگونه نمی باختیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شکست سنگین چهار بر یک تیم امید مقابل ویتنام در بازی های آسیایی اینچئون گفت: ویتنام جزو تیم های درجه سه و چهار آسیا است و در هیچ اشلی نمی تواند با فوتبال ایران رقابت کند. واقعاً این باخت تعجب برانگیز است و یک زنگ خطر جدی برای فوتبال ما محسوب می گردد. شاید اگر تیم جوانان هم مانند تیم امید برنامه ریزی کند آنها هم نتوانند خوب نتیجه بگیرند.

وی ادامه داد: این شکست را می گردد به عدم درایت کادر فنی تیم امید و عدم آشنایی به روحیات بازیکنان ربط داد. من مطمئنم اگر هر مربی ایرانی روی نیمکت حضور داشت چنین شکستی ثبت نمی شد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد آینده تیم امید در بازی های آسیایی گفت: شاید ایران بتواند از گروه خود صعود کند اما با این سبک بازی در مراحل بعدی به هیچ جا نمی رسد.

ذوالفقارنسب درباره اینکه مسئولان اعلام کردند بیشتر به فکر صعود المپیک هستند تا کسب مقام در بازی های آسیایی، اعلام نمود: من نمی توانم چنین چیزی را قبول کنم، دل آقایان برای یک مدال برنز بازی های آسیایی لَک می زند چون یک مدال به کاروان ایران اضافه می گردد. تمام مدال های بازی های آسیایی یک طرف و مدال فوتبال یک طرف دیگر.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 368

به "ذوالفقارنسب: شکست برابر ویتنام به خاطر عدم درایت کادرفنی بود، با مربی ایرانی اینگونه نمی باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقارنسب: شکست برابر ویتنام به خاطر عدم درایت کادرفنی بود، با مربی ایرانی اینگونه نمی باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید