راه اندازی مرکز آموزش گردشگری بین المللی در سوئیس

به گزارش فیس راز، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، راه اندازی مرکز آموزش گردشگری بین المللی در سوئیس صورت می گیرد.

راه اندازی مرکز آموزش گردشگری بین المللی در سوئیس

براساس شرایط توافقنامه نو امضا شده بین آژانس تخصصی سازمان ملل متحد و عضو وابسته آن، یک مرکز بین المللی نو با آموزشگاه UNWTO همکاری و بر ارائه تحقیقات و آموزش در تعدادی از زمینه های کلیدی تمرکز حوزه گردشگری خواهد نمود. این زمینه ها شامل گردشگری سلامت، مدیریت مقاصد کوهستانی، مدیریت نمایشگاه ها و کنفرانس ها، و ارتقا و مدیریت گردشگری منطقه ای و محلی است.

این مشارکت فراتر از توانمندسازی متخصصان گردشگری به وسیله ارائه دانش و آموزش به آنها برای پیشرفت در حرفه خود خواهد بود. مرکز بین المللی نو مرتبط با آموزشگاه UNWTO بعلاوه به دولت ها، مقاصد و کسب وکارها سرمایه انسانی مناسب گردشگری را برای پاسخگویی به تقاضاهای بازار فعلی و آینده و در نهایت، افزایش سطح رقابت پذیری و پایداری در سراسر بخش گردشگری ارائه خواهد نمود.

مرکز بین المللی نو مرتبط با آموزشگاه UNWTO در سوئیس، هدف UNWTO برای توسعه حضور خود در این زمینه با تمرکز ویژه بر سطح کشوری و منطقه ای را بیشتر پیش خواهد برد. به عنوان یکی از اعضای وابسته UNWTO، موسسه آموزش عالی Bellavista یک مرکز تحقیق و توسعه پیشرو برای برنامه های بین المللی، برنامه های درسی و متون آموزشی است که در مدیریت گردشگری و تجارت سفر اعمال می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2147

به "راه اندازی مرکز آموزش گردشگری بین المللی در سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز آموزش گردشگری بین المللی در سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید