رتبه بندی اساتید هاگوارتز در بازی میراث هاگوارتز؛ از بدترین تا برترین

به گزارش فیس راز، بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) چند ماه پیش عرضه شد و توانست با جلب نظر هواداران و منتقدان موفقیت زیادی را کسب کند و پرفروش ترین بازی سال تا به این لحظه باشد. این بازی دوباره فرصتی را فراهم کرد تا هواداران این دنیا جادوگری گرد هم آیند و برای ساعت ها از این دنیای فانتزی و مدرسه هاگوارتز لذت ببرند. هاگوارتز همواره مکان هیجان انگیزی بوده و یکی این جذابیت ها همواره به خاطر اساتید آن بوده است. بازی میراث هاگوارتز هم با فهم این موضوع سعی نموده این موضوع را درون خود انعکاس دهد. به همین دلیل، در این مطلب سعی کردیم پرفسورها یا همان اساتید هاگوارتز در این بازی را از بدترین به برترین رتبه بندی کنیم.

رتبه بندی اساتید هاگوارتز در بازی میراث هاگوارتز؛ از بدترین تا برترین

از اساتید دوست داشتنی که شور و شوق آن ها برای درس و کلاسشان در کل قلعه طنین انداز است تا اساتید آرام تر و سخت کوشی که کمی مرموزتر هستند، همگی در بازی میراث هاگوارتز وجود دارند. واضح است که بعضی از آن ها نسبت به دیگران نزد دانش آموزان هاگوارتز محبوب تر هستند. در ادامه با رتبه بندی اساتید هاگوارتز در بازی میراث هاگوارتز همراه باشید.

12. پروفسور بلک (Professor Black)

فینیاس نیگلوس بلک (Phineas Nigellus Black) شاید منفورترین مدیر مدرسه ای است که هاگوارتز تا به حال دیده است و زمان زیادی طول نمی کشد تا علت آن را بفهمیم. در روز اول ترم تحصیلی تازه، او اعلام می نماید که بازی ورزشی محبوب کوییدیچ برای کل سال تحصیلی ممنوع است، تصمیمی که مورد تأسف تمام مدرسه اعم از دانش آموزان و اساتید دیگر قرار می گیرد.

اگر در کتاب های هری پاتر یا فیلم های آن مدیر مدرسه فوق العاده ای همانند آلبوس دامبلدور را به خاط دارید، پروفسور بلک، نقطه مخالف آن از نظر محبوبیت است. در طول بازی، شما به طور دائمی از زبان دانش آموزان و دیگر کارکنان مدرسه شکایات مختلفی را از مدیریت او خواهید شنید. به نظر می رسد که او هیچ علاقه ای به تحصیل یا رفاه دانش آموزان ندارد، و فقط به پرستیژ و جایگاه خود در قالب مدیر هاگوارتز اهمیت می دهد.

11. پروفسور بینز (Professor Binns)

پروفسور بینز تنها معلم میراث هاگوارتز است که هنوز هم در زمان هری پاتر در دهه 1990 در هاگوارتز حضور دارد و به نظر می رسد که برای قرن ها است که دانش آموزان را به خواب می برد. کاتبرت بینز (Cuthbert Binns) که تا اواخر عمر تدریس می کرد، در صندلی راحتی اش از جهان رفت اما روز بعد به عنوان یک روح برخاست و طبق معمول به تدریس ادامه داد.

درس های تاریخ سحر و جادو او به علت عدم مشارکت آن ها مشهور است و او مهارت خاصی در غوطه ورشدن در رابطه با حقایق بی فایده دارد. او نه تنها یکی از بدترین اساتید بازی است، بلکه در تاریخ هاگوارتز نیز یکی از بدترین ها اساتید به شمار می رود.

10. پروفسور شاه (Professor Shah)

پروفسور شاه استاد نجوم در بازی میراث هاگوارتز است، رشته ای از جادو که در مجموعه اصلی هری پاتر زیاد دیده نشد. هم با صحبت کردن با او و هم پیدا کردن نامه ها در کلاس درس، بازیکنان متوجه می شوند که او دانشمندی است که به شدت روی ستاره ها متمرکز است.

علاقه شدید و خاص او به این موضوع می تواند ساتیاواتی شاه را کمی از ارتباط با شاگردانش دور کند که او را فرد سرد و خشکی می بینند. بی توجهی او به دیگر علوم جادو هم یاریی به او و مقدار محبوبیتش نمی نماید.

9. بای هاوین (Professor Howin)

بای هاوین (Bai Howin) پروفسور جانورشناسی در هاگوارتز است و مانند بعضی از موجودات جادویی که به آن ها علاقه دارد، گریزان و گیج نماینده باقی می ماند. پاپی سویتینگ (Poppy Sweeting)، یکی از دوستداران حیوانات و یکی از دوستان شما در بازی، به نظر می رسد که نسبت به پروفسور هاوین نظر چندان مثبت و مساعدی ندارد اما به سختی می توان تشخیص داد که آیا نظر دیگر دانش آموزان هاگوارتز هم این گونه است یا خیر.

یک نکته بسیار جالب درباره او این است که بای هاوین در کابینی زندگی می نماید که روزی به خانه روبیوس هاگرید (Rubeus Hagrid) معروف تبدیل خواهد شد. برای اینکه بتوانید از خانه پروفسور هاوین تماشا کنید، باید تکنیک جادویی Alohomora را یاد بگیرید. تماشا خانه او می تواند خاطرات شما از خانه هاگرید در کتاب ها و فیلم های هری پاتر را زنده کند.

8. پروفسور اونای (Professor Onai)

در مقایسه با صحبت های متناقض پروفسور تریلانی در زمان هری در هاگوارتز، پروفسور مودیوا اونای (Professor Mudiwa Onai) استاد پیشگویی برجسته ای است. اگرچه بازیکنان نمی توانند در بازی پیشگویی زیادی را تجربه نمایند، با گوش دادن به صحبت های همکلاسی های خود می توانند بشنوند که او چه به عنوان یک معلم و چه به عنوان پیشگو چقدر عالی است.

او بعلاوه مادر یکی از مهم ترین دوستان شما در بازی یعنی ناتسی اونا (Natsai Onai) است و در طول بازی و با تبادل نظر با هرکدام از این دو شخصیت، می توانید چیزهای بیشتری را درباره پروفسور اونا و دخترش و گذشته آن ها متوجه شوید. اونای درباره پروفسور ویزلی هم حرف های جالبی برای گفتن دارد.

7. مادام کاگاوا (Madam Kogawa)

خانم چیو کوگاوا یک ساحره ژاپنی است و تقریباً به یک بازیکن حرفه ای کوییدیچ در کشور خود تبدیل شده است. او پس از کار در کنار پروفسور ویزلی، به عنوان مربی تازه پرواز در هاگوارتز دعوت شد.

با صحبت کردن با او، بازیکنان از حس باورنکردنی افتخار و خویشتن داری او یاد می نمایند که او امیدوار است همه این ها را در وجود شاگردانش هم ببیند و به آن ها منتقل کند. او به عنوان یکی از هواداران پرشور کوییدیچ، یکی از اساتیدی است که دانشجویان می توانند بیشترین ارتباط را با او داشته باشند و البته تعیین است که او از جمله اساتیدی است که از تصمیم پروفسور بلک برای لغو مسابقات کوییدچ سال جاری شاکی است.

6. پروفسور هِکِت (Professor Hecat)

پروفسور دینا هِکِت (Dinah Hecat) یکی از اساتید سخت کوش هاگوارتز است و به نظر می رسد که برای مدت زیادی است که توانسته به عنوان استاد درس مهم دفاع در برابر جادوی سیاه حضور داشته باشد.

به طور طبیعی، بازیکنان طلسم های و جادوهای قدرتمند زیادی را از پروفسور هکت یاد خواهند گرفت که همه آن ها در جریان بازی برای مقابله با قوی ترین دشمنان مهم هستند. او به عنوان یک عضو سابق در وزارتخانه، گذشته مجذوب کنندهی نیز دارد.

5. پروفسور ویزلی (Professor Weasley)

به علت بی کفایتی مدیر مدرسه، پروفسور ماتیلدا ویزلی (Professor Matilda Weasley) عملکردی بیشتر از یک معاون رئیس را در این دوران هاگوارتز نشان می دهد. او بعلاوه نقش مهمی در یاری به بازیکنان برای اقامت در هاگوارتز و ادامه تحصیل آن ها ایفا می نماید.

با پیشروی در داستان و بعلاوه صحبت با شخصیت های دیگر مانند پروفسور اونای و مادام کوگاوا، بازیکنان متوجه خواهند شد که پروفسور تغییر شکل هاگوارتز بیش از آنچه که در ابتدا به نظر می رسد، چیزهایی در چنته دارد. به عنوان مثال، او یک بار به عنوان یک نفرین شکن برای وزارتخانه به جهان سفر کرد. بعلاوه شما هم در جریان بازی یاری های زیادی از پروفسور ویزلی دریافت خواهید کرد.

4. پروفسور شارپ (Professor Sharp)

پروفسور ایسوپ شارپ (Professor Aesop Sharp) ممکن است به علت ذات سخت گیربودنش محبوب ترین استاد هاگوارتز نباشد، اما نمی توان این واقعیت را انکار کرد که دانش آموزان هاگوارتز چیزهای بسیار ارزشمندی را در درس معجون سازی به خاطر آموزش های فردی با این تجربه بالا یاد گرفته اند و به افراد پخته تری تبدیل شده اند.

پروفسور شارپ به عنوان یک Auror سابق، می تواند دانش آموزان خود را برای خطرات و واقعیت های جهانی بیرون آماده و در عین حال زمینه ای محکم برای آن ها در درس معجون سازی فراهم کند. اگر بازیکنان می خواهند درباره گذشته مجذوب کننده او، از جمله علت لنگ بودن او بیشتر بدانند، می توانند بعد از کلاس از او بپرسند.

3. پروفسور گارلیک (Professor Garlick)

پروفسور گارلیک احتمالاً جوان ترین استاد هاگوارتز در بازی میراث هاگوارتز است که درس گیاه شناسی را آموزش می دهد. میرابل گارلیک (Mirabel Garlick) یکی از پروفسورهایی است که هر بار که در صحنه ظاهر می گردد، می توانیم شور و اشتیاق فراوان او برای تخصصش و بعلاوه برای آموزش به دانش آموزان را ببینیم.

با این حال، بازیکنان با آنالیز گذشته او در هاگوارتز متوجه خواهند شد که او همواره مثل الان جادوگر مطمئنی نبوده است. همان طور که گیاه شناسی به شکوفایی او یاری نموده است، او به یاری کردن به رشد شاگردانش در داخل و خارج از گلخانه اعتقاد دارد. طبیعت شاد او به این معنی است که هر کدام از درس های او پر از تفریح است. گارلیک در جریان بازی هم طلسم های مفیدی را به بازیکن یاد خواهد داد.

2. پروفسور فیگ (Professor Fig)

اگرچه به نظر نمی رسد که او تدریس زیادی را در طول بازی در هاگوارتز انجام دهد اما به هر حال الیزار فیگ (Eleazar Fig) یکی از پروفسورهای هاگوارتز است. با این حال، اهمیت او در چیز دیگری نهفته است. پروفسور فیگ به عنوان همراه اصلی در سفر بازیکن برای دانستن بیشتر درباره جادوی باستانی و بعلاوه رازهای آن است. او زمان زیادی دارد تا خود را به عنوان یکی از برترین شخصیت های بازی تثبیت کند. او به نوعی استاد راهنمای شخصیت اصلی در این بازی است و نقش کلیدی را در این ماجراجویی ایفا می نماید.

یکی از برترین ویژگی های او این است که چگونه با شخصیت اصلی مانند یک بزرگسال رفتار می نماید. بی اعتنایی او به بعضی از قوانین، به خصوص قوانینی که مدیر مدرسه وضع می نماید، او را برای شما دوست داشتنی تر هم می نماید.

1. پروفسور رونِن (Professor Ronen)

هیچکسی مثل پروفسور آبراهام رونن (Professor Abraham Ronen) نیست و خوشبختانه بازیکنان می توانند در روز اول در کلاس درس او شرکت نمایند. اشتیاق او برای تدریس همه جا را فرا می گیرد، از درس های سرگرم نماینده و مجذوب کننده او گرفته تا لبخند همیشگی و نگاه مثبتش همواره برای بازیکن و برای دانش آموزان هاگوارتز تأثیرگذار است.

پروفسور رونن به تعادل در آموزش اعتقاد دارد و همواره برترین علایق دانشجویان را در دل دارد. در واقع نامه ای خطاب به پروفسور بینز را می توان پیدا کرد که در آن پرفسور رونن امیدوار است تا بتواند به بهبود تجربه دانشجویان در کلاس های تاریخ جادو یاری کند. البته همه این ها به شکلی صمیمانه ای نوشته شده است.

بازی میراث هاگوارتز در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است. نسخه نینتندو سوییچ این بازی هم قرار است در تاریخ 25 ژوئیه وارد بازار گردد.

نظر شما درباره رتبه بندی اساتید مختلف بازی میراث هاگوارتز چیست؟ شما از کدام اساتید بیشتر از همه خوشتان آمده است و توانسته اید با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید؟

منبع: Gamerant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2333

به "رتبه بندی اساتید هاگوارتز در بازی میراث هاگوارتز؛ از بدترین تا برترین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه بندی اساتید هاگوارتز در بازی میراث هاگوارتز؛ از بدترین تا برترین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید