سانداکاران ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش فیس راز، در خاتمه مراسم قرعه کشی رقابت های ووشوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، سانداکاران ایران حریفان خود را شناختند.

سانداکاران ایران رقبای خود را شناختند

از وبلاگ مهدی آبادانی دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران، مراسم قرعه کشی و وزن کشی رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی از صبح امروز (شنبه) 27 مرداد ماه در سالن جیکسبو شهر جاکارتا برگزار گردید و شش سانداکا ایران در دو بخش زنان و مردان حریفان خود را شناختند.

به این ترتیب رقابت های ووشوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح فردا (یک شنبه) شروع می گردد و طبق قرعه کشی اجرا شده، رقیبان نمایندگان ایران به توضیح زیر هستند:

بانوان

1) وزن 52 کیلوگرم، الهه منصوریان در نخستین ملاقات به مصاف دوی ساناتوی از هند می رود و در صورت پیروزی با برنده ویتنام و نپال روبه رو خواهد شد.

2) وزن 60 کیلوگرم، شهربانو منصوریان ابتدا استراحت دارد و در دور دوم با برنده ویتنام و چین تایپه روبه رو خواهد شد.

آقایان

1) وزن 56 کیلوگرم، رضا سبحانی در نخستین گام با یوسف ویداینتو از اندونزی روبه رو می گردد و در صورت پیروزی با برنده کره جنوبی و پاکستان مصاف خواهد داد.

2) وزن 60 کیلوگرم، عرفان آهنگریان ابتدا با سونارون از تایلند مبارزه می نماید و در صورت فزونی به مصاف هلال محمد یمنی می رود.

3) وزن 65 کیلوگرم، فرود ظفری در اولین گام با یودی چایادی از کشور میزبان روبه رو می گردد و در صورت پیروزی در مرحله دوم با هوانگ وان کائو از ویتنام روبه رو خواهد شد.

4) وزن 70 کیلوگرم، محسن محمدسیفی در گام نخست با امیر اسماعیل اوف از قزاقستان روبه رو می گردد و در مبارزه دوم با کوت سومبات از لائوس رقابت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 713

به "سانداکاران ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانداکاران ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید