قلعه اشفورد ایرلند

به گزارش فیس راز، در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی اروپا یکی از جاذبه های بسیار زیبای ایرلند یعنی قلعه اشفورد را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از قلعه های تاریخی زیبا، دیدنی و محبوب این کشور است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

قلعه اشفورد ایرلند

قلعه آشفورد یک قلعه تاریخی بسیار قدیمی مربوط به قرن سیزدهم است اما به خوبی محافظت و بازسازی شده به نحوی که در آن از بازدید کنندگان پذیرایی اشرافی خواهد شد و منظره ها اطراف آن بسیار زیبا و روح نواز است. این قلعه تماشایی و زیبا که دارای منظره ها فوق العاده و دیدنی است سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.

ایرلند کشور زیبایی پر از تپه های سبز، قلعه، صخره های بلند زیبا و اهالی بسیار صمیمی است. دوبلین شهری زنده با کافه های زیبا و تاریخ، و دیگرنقاط این کشور پر از منظره ها زیبا و قلعه است، به طوری که خوش نگذراندن در این کشور بسیار سخت است. صرف نظر از مدت سفرتان، مقدار کوچک این کشور جستجو در آن را بسیار ساده می نماید. ایرلند کشوری جادویی و پر از شگفتی، تاریخ و تفریح است. هیچکس ایرلند را با خاطره بد تر ک نکرده و با استفاده از این راهنمای سفر، از تمام کارهایی هیجان انگیزی که باید بکنید آگاه شوید تا شما هم این کشور را با خاطره خوب ترک کنید. به ایرلند سربزنید، فوق العاده است.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2230

به "قلعه اشفورد ایرلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "قلعه اشفورد ایرلند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه اشفورد ایرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید