محور گردشگری شال-ماجولان در خلخال امسال تکمیل می گردد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، محبوب حیدری ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه های راهسازی در جنوب استان اردبیل توضیح داد: عملات اجرایی این محور با سرعت پیگیری و در صورت مساعد بودن فصل کاری طی سه ماه آینده عملیات زیرسازی آن به اتمام خواهد رسید.

محور گردشگری شال-ماجولان در خلخال امسال تکمیل می گردد

وی طول راه ارتباطی شال – ماجولان را در حوزه استان اردبیل 13.5 کیلومتر بیان کرد و یادآور گشت: پس از اجرای طرح های زیرسازی، اجرای روکش آسفالت نیز آغاز خواهد گشت.

مدیرکل راه وشهرسازی استان این محور را دروازه ورود گردشگران جنوب استان برشمرد و متذکر گشت: با تکمیل این محور زمینه ورود گردشگران به استان اردبیل از محور گردشگری ماسوله – شال – کلور- خلخال فراهم خواهد گشت.

وی همچنین با اشاره به عملیات اجرایی سایر پروژه های راهسازی در جنوب استان اردبیل بیان داشت: براساس برنامه ریزی ها عملیات زیرسازی راه اصلی کلور- درام در حال انجام بوده و هم اکنون یکی از سه پل مهم این طرح تکمیل و آماده بهره برداری است.

حیدری با بیان اینکه عملیات اجرایی دو پل بزرگ دیگر واقع در مسیر راه اصلی خلخال به درام نیز آغاز گشته است، اضافه نمود: کار مطالعه 18 کیلومتر اول مسیر و تبدیل مسیر فرعی به اصلی نیز آغاز گشته که با تکمیل و بهره برداری از این جاده، زمینه برای ورود بخش مهمی از گردشگران به استان از جنوب فراهم خواهد گشت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 8

به "محور گردشگری شال-ماجولان در خلخال امسال تکمیل می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "محور گردشگری شال-ماجولان در خلخال امسال تکمیل می گردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور گردشگری شال-ماجولان در خلخال امسال تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید