ناسا: مریخ نورد 2020 آماده شد

به گزارش فیس راز، ناسا تقریباً ساخت رباتی را که قرار است به آنالیز سطح مریخ بپردازد و زندگی بیگانگان را مورد آنالیز قرار دهد به انتها رساند.

ناسا: مریخ نورد 2020 آماده شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل ایندیپندنت، ناسا برای آنالیز بیگانگان احتمالی سیاره سرخ را آنالیز خواهد نمود.

ناسا تقریباً ساخت رباتی را که قرار است به آنالیز سطح مریخ بپردازد خاتمه داده و قرار است سطح مریخ را زندگی بیگانگان مورد آنالیز قرار دهد.

آژانس فضایی امیدوار است که مریخ نورد 2020 بتواند شواهدی از زندگی گذشته در سیاره زمین را پیدا کند و همچنین احتمال اینکه چه میزان ممکن است انسان در آینده بتواند در سیاره سرخ زندگی کند را آنالیز کند.

مریخ نورد 202 سال آینده نام رسمی خود را دریافت می نماید، اما ناسا این رویداد را برای رسانه ها نشان داد که ساخت این ربات در حال اتمام است.

در ماه فوریه، این مریخ نورد به مرکز فضایی کندی فلوریدا منتقل می گردد تا سه بخش آن به طور کامل مونتاژ گردد. در ماه ژوئیه، مریخ نورد به بستر دریاچه ای خشک در مریخ ارسال می گردد که از جزیره منهتن بزرگتر است.

اعتقاد بر این است که این دهانه دارای مقدار زیادی رسوبات بکر و قدمت 3/5 میلیارد ساله است که دانشمندان امیدوارند فسیل های زندگی مریخی را در آنجا کشف نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 774

به "ناسا: مریخ نورد 2020 آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناسا: مریخ نورد 2020 آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید