نجات جان مرد 65 ساله در ارتفاعات منطقه کاکان

به گزارش فیس راز، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان مرد 65 ساله در ارتفاعات منطقه کاکان خبر داد.

نجات جان مرد 65 ساله در ارتفاعات منطقه کاکان

سید امان الله جهانبین افزود: امدادگران هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد طی عملیاتی طاقت فرسا در ارتفاعات منطقه کاکان جان مرد 65 ساله را نجات دادند.

وی شرح داد: ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر روز گذشته، طی تماس مردمی با شماره 112 کشیک امداد و نجات استان مبنی بر سقوط آقای 65 ساله در کوه های اطراف کاکان، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شعبه بویراحمد به محل حادثه اعزام شد و با توجه به شرایط مصدوم و صعب العبور بودن منطقه، نیروهای امدادی با پیمایش راستا صعب العبور و سخت به سمت مصدوم حرکت کردند و بعد از رسیدن بر بالین مصدوم کلیه اقدامات کمک های اولیه را انجام داده و با ثابت کردن مصدوم بوسیله لانگ فرد نامبرده را به پایین کوه آوردند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: عملیات نجات جان مصدوم به مدت 8 ساعت به طول انجام شد و با انتقال مصدوم از طریق نیروهای اورژانس به مرکز درمانی عملیات با موفقیت به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1836

به "نجات جان مرد 65 ساله در ارتفاعات منطقه کاکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات جان مرد 65 ساله در ارتفاعات منطقه کاکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید