پنج نکته ای که در قطر یاد گرفتیم

به گزارش فیس راز، بسیاری میزبانی قطر برای برگزاری جام جهانی را کوشش آن کشور به منظور شستشوی وجهه بین المللی خود تعبیر نموده اند. در نمایش 30 دقیقه ای که قبل از بازی افتتاحیه بین قطر و اکوادور برگزار گردید از هیچ هزینه ای دریغ نشد.

پنج نکته ای که در قطر یاد گرفتیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، ما از مراسم افتتاحیه جام جهانی قطر پنج نکته

1-قطر کماکان در کوشش است تا خود را به عنوان کشوری فراگیر عرضه کند

یک سکانس ویدئویی شروعین رویایی را نمایش داد که از یک نوزاد در رحم شروع به حرکت شروع شد و به وسیله چند نهنگ فضایی به بیابان منتهی به ورزشگاه خیمه شکل البیت رسید. این کوشش در نقطه اوج خود در بخشی تجسم یافت که مورگان فریمن و غانم المفتاح 20ساله یوتیوبر قطری (که به بیماری نادر استخوانی به نام سندرم رگرسیون دمی مبتلاست بیماری ای که از رشد قسمت تحتانی ستون فقرات جلوگیری می نماید) درباره غلبه بر اختلافات صحبت کردند.

2-هر کس آهنگ خود را دارد

در بخشی از مراسم که به نظر می رسید رقصندگان لباس سربازان امپراتوری جنگ ستارگان را پوشیده بودند و شمشیر های نور را در دست داشتند درامر ها و خوانندگان در میان برترین آهنگ های فوتبالی می دویدند و هر از چند گاهی دوربین به سمت جمعیت می رفت. گروه هایی از طرفداران از کشور های رقیب فراتر از قطر و اکوادور همگی کنار هم نشسته بودند و مراسم را همراهی می کردند.

3-جونگ کوک از گروه موسیقی BTS هنوز خدمت سربازی خود را شروع نکرده است

یک راه مطمئن برای به دست آوردن ارتشی از حمایت رسانه های اجتماعی برای مراسم افتتاحیه تان گنجاندن یک ستاره کی پاپ است و جونگ کوک از گروه BTS آماده بود تا آهنگ Dreamers خود را به عنوان موسیقی متن رسمی جام جهاین فوتبال اجرا کند. پس از یک بحث طولانی ملی در کره جنوبی هفت عضو BTS یکی از پرفروش ترین گروه های موسیقی در جهان بزودی فعالیت های خود در حوزه موسیقی خود را برای انجام خدمت سربازی در آن کشور متوقف خواهند کرد.

4-امیر قطر مدعی شد که جام جهانی تنوع را جشن می گیرد

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر پس از ظاهر شدن در مراسم شد چهره ای محبوب در میان جمعیت بود و پخش یک مونتاژ ویدئویی که نشان می داد او در دهه های 1970 و 1980 میلادی به عنوان یک پسر جوان فوتبال بازی می کرد باعث شد تا لبخند بزند. امیر قطر در حالی از نمایش تنوع در افتتاحیه جام جهانی در قطر قطر سخن گفت که بسیاری روابط در قطر غیر قانونی محسوب می گردد.

با این وجود، آل ثانی گفت که رویداد جام جهانی در قطر مردم از هر ملیت و اعتقادی را گردهم آورده است. او گفت: من از قطر، از جهان عرب به همه در جام جهانی 2022 خوشامد می گویم. چقدر دوست داشتنی است که مردم می توانند آن چه را که آن ها را از هم جدا می نماید کنار بگذارند تا تنوع خود را جشن بگیرند و به یکباره گردهم آیند.

5- جیانی اینفانتینو رئیس فیفا تا آخرین لحظه سکوت کرد

پس از کنفرانس مطبوعاتی عجیب و غریب روز شنبه اینفانتینو پیغام بسیار ساده ای برای ارائه در طول مراسم داشت.

او در سکوت کنار امیر قطر نشست و چیزی نگفت با این وجود، در اقدامی غیرمعمول مدتی پس از سرانجام مراسم در حالی که اعضای دو تیم قطر و اکوادور در زمین دور هم جمع شدند رئیس فیفا بدون برنامه ریزی از پیش معین شده میکروفون را در دست گرفت و گفت: فوتبال جهان را متحد می نماید و حالا بیایید به تیم ها خوشامد بگوییم و اجازه دهیم نمایش شروع گردد. با برترین آرزو ها برای همه.

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1401 بروزرسانی: 30 آبان 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2263

به "پنج نکته ای که در قطر یاد گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج نکته ای که در قطر یاد گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید