یک عضو جدید از سونی اکسپریا کامپکت با نمایشگر 5.5 اینچی در حال توسعه است

به گزارش فیس راز، براساس شایعات، سونی در حال ساخت دو گوشی اکسپریا 10 مارک 3 و گوشی جدید کامپکت 5.5 اینچی است که سال آینده میلادی عرضه می شوند.

یک عضو جدید از سونی اکسپریا کامپکت با نمایشگر 5.5 اینچی در حال توسعه است

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت،سونی در سال های نه چندان دور، درکنار گوشی های پرچم دار گوشی های کوچک و خوش دست و قدرتمندی موسوم به کامپکت (Compact) رونمایی می کرد که گاه از برادران عظیم ترش نیز محبوب تر بودند. این رویه تا سال 2018 ادامه داشت و اکسپریا XZ 2 کامپکت آخرین مدل از این گوشی های محبوب به حساب می آید. حال بعد از دو سال غیبت، اولین اطلاعات از احیای این گوشی در سال آینده منتشر شده است و از صفحه نمایش 5.5 اینچی آن حکایت می نماید.

مدتی است سونی به طور عجیبی در سکوت خبری قرار گرفته و گفته می گردد که ساخت و عرضه اکسپریا 10 مارک 2 را متوقف نموده است و تمام تمرکزش را به فراوری اکسپریا 10 مارک 3 (Xperia 10 III) معطوف است. طبق شایعات، قرار است این گوشی میان رده ای خوش قیمت 5G مجهز به پردازنده اسنپدراگون 690 باشد. افزون براین همان طور که گفته شد، امروز شایعات جدیدی از عرضه گوشی کامپکت سونی در سال آینده میلادی منتشر شد که نشان می دهد دلیل متوقف شدن فراوری اکسپریا مارک 2 می تواند عرضه این گوشی در آینده ای نزدیک باشد.

قطعا مطرح کردن این موضوع برای هواداران گوشی های کوچک، به ویژه گوشی های کامپکت سونی، خبر مهم و امیدوارنماینده ای محسوب می گردد؛ اما متأسفانه جزئیات زیادی از این گوشی منتشر نشده است. انتظار می رود قلب تپنده گوشی کامپکت جدید سونی پردازنده معرفی نشده کوالکام با نام احتمالی اسنپدراگون 775 باشد که به نوعی جایگزین پردازنده اسنپدراگون 765G به حساب می آید. ازاین رو، پردازنده مذکور می تواند نسل پنجم شبکه موبایل و قدرت پردازشی مناسبی برای محصول جدید سونی به ارمغان آورد.

پردازنده هایی همچون دیمنسیتی مدیاتک یا اسنپدراگون 690 که احتمالا در گوشی اکسپریا 10 مارک 3 استفاده خواهد شد، قیمت گوشی های مبتنی بر 5G را کاهش می دهند. بنابراین، انتظار می رود گوشی کامپکت جدید سونی با پردازنده اسنپدراگون 775 و پشتیبانی از 5G در میان گوشی پرچم دار اکسپریا 1 مارک 3 و اکسپریا 10 مارک 3 با پردازنده اسنپدراگون 690 قرار گیرد.

درهرصورت معرفی گوشی جدید از خانواده کامپکت سونی، خبر شاد نماینده ای برای دوستداران گوشی های کوچک به حساب می آید و امید می رود شرکت های بیشتری به سمت عرضه گوشی های کوچک تر حرکت نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1432

به "یک عضو جدید از سونی اکسپریا کامپکت با نمایشگر 5.5 اینچی در حال توسعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک عضو جدید از سونی اکسپریا کامپکت با نمایشگر 5.5 اینچی در حال توسعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید