شروع شمارش معکوس برای خروج کلوزه از لاتزیو

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: با ابراز نارضایتی مهاجم آلمانی لاتزیو از وضعیت خود در این تیم، احتمال جدا شدن وی از آبی پوشان پایتخت ایتالیا در بازار جابجایی ماه ژانویه قوت گرفت.

شروع شمارش معکوس برای خروج کلوزه از لاتزیو

به گزارش خبرنگاران، میروسلاو کلوزه اعتراف کرد که از وضعیت کنونی خود در لاتزیو و نیمکت نشینی های متعددش در این فصل راضی نیست.

مهاجم پیشین تیم ملی آلمان که از زمان انتقالش از بایرن مونیخ به لاتزیو در سال 2012، جزو مهره های کلیدی این تیم بوده و به طور منظم گلزنی نموده است، در فصل جاری تنها چهار گل به ثمر رسانده و این سبب کم شدن اعتماد استفانو پیولی، سرمربی لاتزیو به وی شده است. پیولی برای بازی شنبه شب تیمش برابر کیه وو کلوزه را روی نیمکت نشاند و با این تصمیم کاسه صبر مهاجم پیشین باواریایی ها را لبریز کرد تا او علناً به ابراز نارضایتی از وضعیت خود بپردازد.

کلوزه 36 ساله به نشریه بیل گفت: من حالا به دنبال فرصتی برای مذاکره با مدیران لاتزیو هستم تا ببینم که اوضاع قرار است به چه شکلی پیش برود. می توانم رخ دادن اتفاقات زیادی را پیش بینی کنم و هیچ چیز را نمی توان در فوتبال غیرممکن دانست.

کلوزه اضافه نمود: من احساس می کنم سالم و کاملاً آماده هستم. این حق من است که بخواهم بیشتر از این به میدان بروم. مسلماً من از وضعیت فعلی خود در تیم راضی نیستم.

کلوزه که تابستان سال جاری به همراه تیم ملی آلمان قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را جشن گرفت در سرانجام فصل جاری قراردادش با لاتزیو به سرانجام می رسد و به این ترتیب می تواند در ماه ژانویه مذاکرات خود را برای پیوستن به تیمی دیگر به عنوان بازیکن آزاد شروع کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 648

به "شروع شمارش معکوس برای خروج کلوزه از لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع شمارش معکوس برای خروج کلوزه از لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید