آموزش بر مبنای هوش مصنوعی و تکنولوژی با پشتکار نخبگان کشور

به گزارش فیس راز، یک شرکت دانش بنیان با تولید نرم افزارهای کاربردی برای استفاده افراد ناتوان جسمی و ذهنی و آموزش برمبنای استفاده از هوش مصنوعی سعی می کند با توجه به علوم هایتک بچه ها را به فضایی که می خواهند در آن نقش داشته باشند، نزدیک تر کند.

آموزش بر مبنای هوش مصنوعی و تکنولوژی با پشتکار نخبگان کشور

سامیا کریمی دستجردی مدیرعامل یک شرکت تازه تاسیس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره عملکرد و فعالیت های این شرکت ، گفت: تیم کاوش 10 سال است وارد فضای مسابقاتی و رقابتی شده و تلفیقی از دانشجویان رشته های علوم انسانی، پزشکی و مهندسی است و در حال حاضر 3 سال است این گروه در کشورهای ژاپن، کانادا، استرالیا مقام اول جهان را در حوزه رباتیک کسب کرده و در سال های قبل مقام های دوم در کشور المان و چین و برزیل را داشته است.

کریمی افزود: با تحقیق و بررسی هایی که انجام دادیم، توانستیم بعد از 4 سال شرکتی در حوزه آموزش خلاقیت و رباتیک با استفاده از علوم اجتماعی و انسانی تاسیس کنیم که عمدتا از متولدین سال های 73 تا 80 هستند.

ایجاد بسته های جدید و فراهم کردن بستر نوین آموزشی

وی در مورد اهداف این شرکت گفت: بنا داشتیم با ایجاد بسته های جدید آموزشی و فراهم کردن بستر نوین آموزشی بتوانیم اقداماتی انجام دهیم تا کسانی که به تکنولوژی، استعدادیابی، رشد و ترویج خلاقیت علاقمند هستند، بتوانند از این فرایند استفاده کنند.

کریمی دستجردی ادامه داد: مجموعه ما در حوزه نزدیک کردن پیور انسانی با پیور فنی مهندسی است، یعنی بتوانیم از تکنولوژی هایتک در علوم انسانی استفاده کنیم و یک مجموعه بین رشته ای است که سعی کردیم در حوزه آموزش، خلاقیت، استعدادیابی، درک شناختی و توانایی های بالقوه افراد تمرکز داشته باشیم.

آموزش برمبنای هوش مصنوعی و تکنولوژی

وی بیان داشت: ما در بخش آموزش فعال هستیم و این آموزش برمبنای استفاده بر هوش مصنوعی و تکنولوژی است که بچه ها بتوانند با استفاده از ترویج خلاقیت و خلاقیت در رشد به استعدادهایشان برسند و بتوانیم با توجه به علوم هایتک بچه ها را به فضایی که می خواهند در آن نقش داشته باشند، نزدیک تر کنیم.

تولید اپلیکشن برای افراد ناتوان جسمی یا ذهنی

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: سعی کردیم وارد نرم افزارهای کاربردی شویم و در حال حاضر 2 نرم افزار در دست اجرا داریم که یکی از نرم افزارها زورخانه است که برای استفاده افراد ناتوان جسمی یا ذهنی است تا بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

کریمی گفت: متاسفانه در جامعه نقشی برای افراد ناتوان ایفا نمی کنیم و در حق شان اجحاف می شود و هیچ اپلیکیشنی برای آنها ساخته نمی شود یا اگر ساخته می شود بسیار معمولی است.

این مدیرعامل شرکت دانش بنیان افزود: سعی داریم تا افراد نابینا بتوانند از اپلیکیشن ما استفاده کنند و بتوانیم به آنها حق دیده شدن بدهیم که نقش خودشان را در جامعه ایفا کنند.

وی در سرانجام گفت: ایران دارای جوانان نخبه و خلاقی هست که اگر از آنان کمک گرفته شود، با حمایت آنها می توانیم در راستای پیشرفت و اعتلای کشور قدم برداشته و با کار تیمی قله های سعود را فتح کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 926

به "آموزش بر مبنای هوش مصنوعی و تکنولوژی با پشتکار نخبگان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش بر مبنای هوش مصنوعی و تکنولوژی با پشتکار نخبگان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید