آیفون9، تلفن جدید و ارزان تر اپل؟!

به گزارش فیس راز، اگر مراسمی هم اعلام نموده بودند، به علت قرنطینه جهانی به منظور جلوگیری از گسترش کرونا مجبور به لغو آن می شدند. همان طور که اپل ناچار شد همایش خود به نام WWDC برای معرفی نرم افزار ها را در ماه ژوئن فقط به صورت مجازی برگزار کند.

آیفون9، تلفن جدید و ارزان تر اپل؟!

بر خلاف معمول شرکت اپل هیچ مراسمی برای رونمایی از محصول جدید اعلام ننموده است

طبق شایعاتی که هر روز بیش تر می گردد، اپل میخواهد در روز های آینده آیفون جدید و ارزان تری عرضه کند. در خبر ها به طرز گسترده ای آمده بود که این گوشی به نام آیفون 9 یا اس ای2 در ماه مارس عرضه خواهد شد، اما خبری نشد.

اکنون شایعه شده است که به زودی زود عرضه خواهد شد و در تارنمای مختص محصولات اپل به نام 9to5mac آمده است که ارسال جعبه های گوشی جدید به فروشگاه های بست بای آغاز شده است.

به گزارش این تارنما، روی برچسب جعبه ها عبارت آیفون جدید 4.7 اینچی 2020 درج شده است. ممکن است جعبه ها به اشتباه یا از روی حدس و گمان ارسال شده باشند، اما شایعات با گفته های پیشین در خصوص در دست عرضه بودن گوشی جدید همخوانی دارد.

در اخبار آمده بود که اپل اکنون در پی عرضه این گوشی در اوایل ماه مه است. انتظار می رود که گوشی جدید و ارزان تر اپل، مدل ارتقا یافته آیفون اس ای2 باشد که در مارس 2016 به بازار آمد و محبوبیت فراوانی به دست آورد، ولی هرگز آن را روزآمد نکردند.

می گویند گوشی جدید نیز مانند آن گوشی دارای طرح گوشی قدیمی تری است (یعنی شبیه آیفون 8)، ولی اجزای داخلی آن ارتقا یافته تا شبیه جدیدترین مدل ها باشد. شایع شده بود که اپل در پی عرضه این گوشی در ماه مارس است و همراه آن، سایر محصولات خود مثل مدل ارتقا یافته مک بوک را عرضه خواهد نمود.

هیچ مراسمی برای رونمایی اعلام نشده بود، اما اگر مراسمی هم اعلام نموده بودند، به علت قرنطینه جهانی به منظور جلوگیری از گسترش کرونا مجبور به لغو آن می شدند. همان طور که اپل ناچار شد همایش خود به نام WWDC برای معرفی نرم افزار ها را در ماه ژوئن فقط به صورت مجازی برگزار کند.

اپل از عرضه آیپد پرو جدید و مک بوک ایر در مارس خبر داده بود، ولی در کنار آن ها از این آیفون خبری نداده بود.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1041

به "آیفون9، تلفن جدید و ارزان تر اپل؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون9، تلفن جدید و ارزان تر اپل؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید