اجرای گازرسانی به مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری گرمه

به گزارش فیس راز، رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمه از اجرای گازرسانی به مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و 500میلیون ریال اطلاع داد.

اجرای گازرسانی به مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری گرمه

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، رضاعلی غلامی روز چهارشنبه 20 آذرماه 98 اظهار کرد: عملیات گازرسانی به مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری اجلالی واقع در کیلومتر 5 محور گرمه ـ چمن بید شروع شده است.

غلامی با اشاره به ضرورت احداث مجتمع های خدمات رفاهی بین جاده ای برای پذیرایی از مسافران، مطرح نمود: احداث این مجتمع های بین جاده ای ضمن تأمین بهتر امنیت و رفاه رانندگان و مسافران، زمینه ارائه خدمات مناسب تر به مسافران را فراهم می نماید و رغبت مسافران برای ماندگاری در شهر را افزایش می دهد.

شهرستان گرمه در جنوب غربی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به شهرستان مانه و سملقان، از شمال غرب به استان گلستان و از غرب به استان سمنان متصل است.

این شهرستان دارای جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی (حوزه جنگل گلستان) و بعضی آثار تاریخی متعلق به دوره های قبل از اسلام و قرون اولیه اسلامی ازجمله قلعه جلال الدین گرمه، رباط عشق، رباط قره بیل، آرامگاه باغ مزار و... است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 703

به "اجرای گازرسانی به مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری گرمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای گازرسانی به مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری گرمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید