اختتامیه نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه راوی برگزار می شود

به گزارش فیس راز، خبرنگاران/ایلام مدیر حوزه هنری ایلام از برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه با عنوان راوی در عصر امروز خبر داد.

اختتامیه نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه راوی برگزار می شود

محمدعلی قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: آیین اختتامیه جشنواره استانی داستانی کوتاه امروز دوشنبه 14 بهمن ماه ساعت 16 در محل سالن اجتماعات حوزه هنری ایلام برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره در موضوعات آزاد، بخش ویژه ایران، آینده، عدالت و مبارزه با فساد با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب برگزارشده و پس از اعلام فراخوان نخستین جشنواره داستان کوتاه راوی 156 اثر در بخش های اعلامی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مدیر حوزه هنری ایلام با اشاره به اینکه در بخش بچه ها از 3 اثر تجلیل می شود، افزود: در بخش بزرگ سالان اگر هیئت داوران تشخیص دهند که شرایط و شاخصه های متن فراخوان داستان کوتاه در آثار ارسالی رعایت شده است، سه اثر برتر اول تا سوم و همچنین سه اثر شایسته تقدیر معرفی و تجلیل خواهند شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: جریان داستان کوتاه و به طورکلی داستان به ویژه در ایران نوپاست و نزدیک به 90 سال قدمت دارد و هنرمندان ایلامی نیز نزدیک به یک دهه به صورت جدی وارد این حوزه شده اند و بر این اساس جریان داستان نویسی در استان ایلام بسیار جوان و نوپاست و نیازمند ممارست و تلاش خیلی فراگیرتری دارد تا در سطح ملی و فراملی مطرح شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 854

به "اختتامیه نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه راوی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه راوی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید